28.05.2013

Nowa rubryka: Uroda wg Ali2012

Cześć :) Jestem Ala2012 i jestem jedną z redaktorek działu URODA. Będę pisać dla was o wszystkim związanym z urodą.


Mam 11 lat i mieszkam w małym miasteczku w województwie lubuskim. Interesuję się przede wszystkim fotografią i blogowaniem, a także muzyką One Direction, zwierzakami, modą i oczywiście projektowaniem.





Uwielbiam styl  luźny czyli : trampki (mam swoje ulubione - białe w granatowe paseczki - pokażę je kiedyś na pewno :)) , bluzy - a w szczególności moją szarą i legginsy - moje ulubione to zielone (lubię też czerwone, pomarańczowe, różowe itd.).

Lubię robić sobie fryzury i malować powieki choć nigdy nie mam na to czasu. Lubię też błyszczyki i kolorowe lakiery do paznokci. Moje włosy są nijakie czyli ani kręcone ani proste. No dobra, koniec tego gadania. Do zobaczenia w następnym moim poście. Mam zamiar napisać o prawidłowym używaniu lokówki i prostownicy :)
Pozdrawiam
Ala :)

4 komentarze:

  1. moje włosy też są nijakie. koszmar. wolałabym już mieć albo albo, przynajmniej łatwiej ułożyć. a nawet jak użyję prostownice, a potem np. spadnie deszcz to i tak się robią beznadziejne. :/ pozdrawiam, bede czytala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Codziennie muszę spinać, bo inaczej wyglądam jak babajaga

      Usuń
  2. ja też mieszkam w lubuskim

    OdpowiedzUsuń