7.09.2016

Szkicowniki-opisiki ~folia Shrink it!

Hej serca <3
Przybywam do was z nową recenzją :*  
Ale na początek odeślę was do posta z listą wszystkich szkicowników, które mam wam do pokazania, byście mogli wybrać kolejny, który chcecie by wam opisać :) ~ KLIK



W naszej serii pojawiły się już:
- Mystic
- T -shirt
- Bags
- Biżu
- Magic duży
- Street Fashion
- Pin-up
- Superhero
- Party
- Dreams
- Harajuku
- Rock & Music 

A dziś  folia shrink-it !
 Tak wygląda komplecik :) Mój jest trochę zniszczony, bo ma lekko ponad roczek :)
 Zestaw zawiera:
 Okładeczkę :)
 Instrukcję ~to naprawdę proste !
 Szablony :) Naprawdę jest ich dużo :)
 4 arkusze folii ~ja mam już tylko niecałe 3
A to moje nie skończone dzieła ~na razie nie mam czasu ich skończyć :) 

To tyle :)
Wasza trus

2 komentarze:

  1. Super post, może skuszę się na tę książkę...

    Pozdrawiam
    ~Olgiteł

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i ja kupię dla kuzynki to będzie miała zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń