30.08.2014

Marynarski pin-up 2 by Raven

Hej!

Kolejny mój tutorial dotyczący stylu pin-up. Uwielbiam te masę falbanek, kropki, słodkie dodatki i buty na mega wysokich obcasach. ;) Przy okazji przemyciłam kolaż do tego projektu.

Głównym elementem kolażu są wstążeczki. Wstążeczki z ubrań. Pewnie wiele z Was tak ma, że do bluzki, czy swetra od środka są wszyte dwie wstążeczki- każda przy ramieniu. Mi zwykle przeszkadzają i tylko się przez nie denerwuję. Po zaczęciu odcinania ich od ubrań zebrałam pokaźną kolekcję w wielu kolorach. I od razu pierwszą myślą, co z nimi zrobić, było oczywiście zastosowanie do projektów. I oto jeden z pomysłów ich zastosowania. Mam na dzieję że pomysł Wam się spodoba. :)

Zaczynamy!

Jak zawsze najpierw szkicujemy swój pomysł ołówkiem.


Następnie robimy skórę. Najpierw cielistą kredką poprawiamy kontury skóry. Potem delikatnie kolorujemy, a na końcu cieniujemy. Cieniowanie możemy wykonać tym samym kolorem lub o lekko ciemniejszym.


Teraz poprawiamy kontury wszystkich elementów stroju, które NIE będą wyklejane. Potem delikatnie je kolorujemy wybranym kolorem. Kolorujemy hustawkę. 
Jedna z moich wstążeczek będzie miała kolor bardzo ciemno granatowy. W tym samym kolorze chciałabym zrobić buty. W tym celu musimy wymieszać dwa kolory- granatowy i czarny. Nakładamy na przemian oba kolory aż uzyskamy pożądany efekt. Na ciemniejszym bucie ta metoda została zastosowana, drugi zaś został pokolorowany tylko kolorem granatowym.

Do włosów przystąpimy później, gdyż będą one czarne. Gdybym zrobiła je najpierw reszta kolorów zmieszała by się z czarnym i efekt nie byłby ładny.


Teraz cieniujemy wcześniej delikatnie pokolorowane elementy. Białym cienkopisem robimy kropki na butach i bransoletce. Huśtawka zawieszona jest na linach- taki efekt uzyskamy dzięki zrobieniu dość wyraźnych konturów liny ołówkiem, a potem pokolorowaniu jej piaskowym kolorem.


Teraz czas na włosy. Jak wspomniałam będą czarne. Robimy je krótkimi kreskami. Zostawiamy białe miejsca imitujące refleksy świetlne. Ja nie pokolorowałam całych włosów na szablonie- zrobiłam swoje, krótsze. Wy możecie zrobić jak Wam się podoba. ;)


Ostatnią rzeczą przed przystąpieniem do wyklejania części kolażu jest zrobienie makijażu oraz paznokci. Makijaż, jak to w stylu pin-up, musi zawierać mocno czerwone usta. Ja dodałam jeszcze ciemne oczy i białe paznokcie. 


Wykańczamy projekt czarną kredką.


Czas na wyklejanie. Z granatowych i białych tasiemek zrobimy krótką bluzkę w paski. Najpierw naklejamy ramiączka, a potem poprzeczne paski. Najlepiej do tego moim zdaniem nadaje się klej "Magic" bo jest bardzo mocny, a po wyschnięciu go nie widać. 
Oczywiście przed przyklejeniem pasków trzeba je najpierw dobrze wymierzyć. 

Dla urozmaicenia stroju przyklejamy na spódniczkę białe cekiny. 


Na koniec z granatowej wstążeczki robimy małą kokardkę i przyklejamy na włosach u boku głowy modelki.


Projekt gotowy!



Tak więc do urozmaicenia projektu użyliśmy wstążeczek i cekinów. Dwie inne rzeczy niż kredki, a całkiem zmienia to efekt projektu. Polecam wymyślanie swoich kolaży- to świetna zabawa i jaka duma z efektu jaki wyjdzie nam na koniec. :)

Pozdrawiam,
Dorota/Raven

2 komentarze: