6.08.2014

Anulak224- lilla lou i naklejki

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla was projekt który jest zainspirowany projektem mojej 6-letniej kuzynki, która do szkicownika Lilla Lou wkleiła swoje wszystkie naklejki:)





1. Naszkicuj projekt i popraw go cienkopisem.



2. Przygotuj naklejki, kolorową kartkę, nożyczki, papier śniadaniowy i klej:)


3. Naklej na kartkę naklejki ( "artystyczny misz masz")



  
 4. Zrób skórę (tutourial  i  tutourial).


5. Włosy ( w poprzednich postach wyjaśniałam je bardzo dokładnie:).


6. Czarnym podkreśl skórę i włosy.



7. Pomaluj spódnicę na fioletowo i pocieniuj czarną kredką.



8. Zrób esy floresy na tle, pomaluj buty i poduszkę na czarno.


9. Odrysuj na papierze śniadaniowym górę sukienki.


10 . Czarną kredką pocieniuj falbankę na dole (zapomniałabym o niej).


11. Wytnij górę z naklejek i przyklej na swój projekt


12. O tak mniej więcej


Projekt gotowy!

I jak podobała wam się dzisiejsza szkoła rysowania?

Pozdrawiam
Anulak224

PS: Zrezygnowałam z serii szkół rysowania "księżniczki disneya".

1 komentarz:

  1. Czemu zrezygnowałaś z tej serii? Byłam nad morzem, odcięta od neta i nawet nie widziałam Arielki, bo usunięty ten tutorial. To byłoby coś oryginalnego. Tylko może bez Elsy i Anny, bo było już parę ich tutoriali. Wróć do tej serii!!

    OdpowiedzUsuń