2.08.2014

SR by Faera : koszula w kwiatki


Hej! :3 Witam Was po dłuugiej przerwie. Szukałam weny i dopiero się znalazła ;)  Od teraz będę robiła krótkie SR,ale postaram się częściej je wstawiać.
Na dziś przygotowałam koszulę w kwiatki.  Zapraszam ;}


1. Ołówkiem delikatnie rysujemy szkic (najpierw samą koszulę,później kwiaty).





2. Jasnym odcieniem niebieskiego poprawiamy kontury kołnierzyka i materiału na ramionach , a następnie delikatnie kolorujemy go.




3. Tą samą kredką malujemy miejsca gdzie pada cień(pod kołnierzykiem i na końcach materiału)...


4. ..i cieniujemy

5. Całość poprawiamy szaroniebieską i granatową kredką.



6. Granatową kredką malujemy guziki koszuli.


7. Mocnym różowym malujemy końce dużych kwiatów. Następnie nieco jaśniejszym malujemy dalej tak aby zostawić biały środek .



8. Zieloną kredką malujemy pręciki,a brązową ich końce.



9. Pozostałe kwiaty pomalowałam na niebiesko i różowo. 


10. Kredką o kolorze łososiowym zaznaczyłam kontury koszuli, a brzoskwiniową delikatnie ją pomalowałam i pocieniowałam.




11. Kredką łososiową poprawiłam cienie,a jasno brązową zaznaczyłam kontury.







Gotowe ;) Mam nadzieję ,że SR Wam się przyda. Jeżeli macie jakieś pytania lub sugestie to piszcie w komentarzach :)  Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz