19.08.2015

Malowanie kawą by marmurka_art

Witajcie kochani!
Dzisiaj zrobimy projekt zupełnie inną techniką niż tradycyjnie, a mianowicie - będziemy malować...kawą!
Brzmi może dziwnie, ale kto choć raz miał styczność z tą techniką, to wie, że jest ona bardzo trudna, ale jeśli się ją opanuje, to da nam niesamowite efekty.
Pytałam się pod moim projektem, czy chcecie jego sr, a wy stwierdziliście, że tak, więc proszę, o to ona!



  Co będzie potrzebne?
- pędzle: zwyczajne, cienkie i wachlarzowe
- naczynie z zaparzoną kawą (musi być dość mocna) ja na początku wybrałam podstawek, ale to nie wypaliło i zamieniłam go na filiżankę
- szkicownik (ja wybrałam Glamour Designer z Evą Minge)
- czarny długopis
- biały marker lub korektor
- ołówek do szkicu

Zaczynajmy! :D 

 1. Szkicujemy ubranie.

 2. Zwykłym pędzlem malujemy całą postać najlżejszym stężeniem kawy.
3. Dalej malujemy już wyższym stężeniem. Malujemy włosy  - cienki pędzelek.
4. Teraz malujemy ubranie.

5. Zajmujemy się torebką, oczami i ustami (cienki pędzel).

6. W dolnej części projektu robimy kropki wokół postaci.

7. Wyżej, wachlarzowym pędzlem - odbijamy go; na płasko i na sztorc.

8. Obrysowujemy kontury długopisem.

9. Szrafujemy poszczególne elementy.
10. Dodajemy korektor/biały marker tam, gdzie są perełki.
11. GOTOWE! I przepraszam, że do ostatnich punktów nie mam osobnych zdjęć. 

I co, podobało Wam się?
Co sądzicie o malowaniu kawą?
Jeśli skorzystacie z tutorialu, to wklejajcie w komentarzach linki, a na pewno opublikuję je w następnym poście! ;)

Pozdrawia Wasza:

4 komentarze:

  1. Fajne, też zrobiłam pracę kawą, ale nie mogę dodać do galerii :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy6:23 PM

      Dzięki, to fajnie :D!
      No, ja też nie mogę dodać żadnej ;/...

      Usuń
    2. Chodzi o galerię LL?

      Usuń
  2. Anonimowy4:42 PM

    Cudowne!

    OdpowiedzUsuń