29.08.2015

Rysuj z Moshi:Matka Natura - wianek, blond włosy.

Cześć!!!

Ostatnio mam trochę blogowego zamieszania i nie tylko. Jestem już w Polsce, więc postaram się Wam pokazać jak zrobiłam projekt "Matka Natura". I jeszcze jedno. Nie mam okresu próbnego, jestem na stałe!

Potrzebne będą:
-  szkicownik make-up (u mnie Rio)
- ołówek,
- kredki (u mnie KIN Mondeluz, kremowa Bambino i czarna Staedtler Noris Club),
- czarny cienkopis (do oczu).

1. Wykonujemy szkic wianka - kwiatki polne, dzwoneczki, a'la róże, ozdobne słoneczniki, listki. Co chcecie!





 2. Robimy szkic włosów i kolorujemy skórę tradycyjnym sposobem - najpierw kremowa Bambino, cieniowanie karmelową KIN i przetarcie gumką.

 3. Wianek - kolorujemy kwiatki i listki, a następnie cieniujemy czarną kredką (w przypadku słonecznika i dzwoneczków jeszcze kredką w ciemniejszym kolorze).



 4. Robimy makijaż - czarnym cienkopisem brwi i oczy. Czarną kredką - cienie na oczach oraz cieniowanie ust oraz czerwone ustka.


 5. Policzki zrobimy różową kredką, a następnie pokolorujemy całą skórę białą kredką - kolory lepiej się zleją.


6. Ciemną żółtą/piaskową kredką kolorujemy włosy. W miejscu delikatnych loków kolorujmy w stronę, w którą mają się układać.


7. Jasną brązową pocieniujmy włosy - początki, loki, przy głowie i końcówki. Dla wzmocnienia efektu możecie użyć ciemnej brązowej.



To już koniec tego tutorialu. Ze szkoły rysunku spódniczka FOLK skorzystała Marlen Kisiel :) Tu jej praca. Moshi art






6 komentarzy: