18.08.2015

Rysuj z Moshi art: {seria zawody} malarka

Cześć!!!

Jestem Moshi Art, czyli nowa redaktorka bloga Lilla Lou Bloguje!
 Co będzie potrzebne?
- Szkicownik (ja wybrałam Romantic Designer),
- kredki Koh-i-Noor Mondeluz, czarna Stabilo Noris Club, kremowa Bambino LUB INNE,
- cienkopis czarny,
- żelopis (u mnie fioletowy błyszczący),
- korektor w pisaku,
- ołówek do szkicu,
- odrobinę dobrej zabawy :)

No to zaczynamy!

1. Wykonujemy szkic ołówkiem - włosy, berecik, fartuszek, rękawiczki, sukienkę, podkolanówki i obcasy.





2. Kremową kredką Bambino kolorujemy skórę. Nie dociskajmy zbyt mocno kredki.


3. Kredką ciemną toffi firmy Koh-i-Noor Mondeluz cieniujemy skórę tak samo jak na zdjęciu poniżej (przy włosach, nosie, szyi, rękach i nogach). Ta kredka ma bardzo wyrazisty kolor, więc żeby  nie było zbyt czerwono przetarłam gumką.


4. Pomarańczową kredką pokolorujmy włosy. Pamiętajcie żeby "szły" w jedną stronę, inaczej praca będzie nie estetyczna i nie realistyczna.


5. Jasną czerwoną kredką  pomalujmy włosy, w tedy będą miały piękny, intensywny rudy kolor.


6. Czarną kredką wysuwaną Staedtler Noris Club zrobiłam cienie na przedziałku i końcówkach włosów, oraz w miejscu gdzie włosy są lekko zasłonięte przez głowę. Kredki takie jak Bambino czy Koh-i-Noor też się do tego nadadzą, jednak moje już się skończyły :)


7. Tą samą kredką robimy czarny berecik.


8. Czarną kredką cieniujemy fartuszek. Zaznaczmy też kieszonkę :)


9. Kolorowymi kredkami robimy artystyczne plamy. Jeżeli chcecie aby to wyglądało troszkę inaczej użyjcie farb plakatowych.


10. Turkusową kredką kolorujemy wystającą spod fartuszka sukienkę.


11. Czarną kredką cieniujemy.

12. Czarnym cienkopisem na dole sukienki robimy falbanki, czyli esy-floresy. Ja użyłam cienkopisu Faber-Castell Ecco Pigment. Możecie też użyć cienkiego długopisu.



13. Czarnym cienkopisem robimy paski na podkolanówkach. Specjalnie zostawmy na nich wolne miejsca, ciekawie to będzie wyglądało.


14. Cieniujemy czarną kredką. Za pomocą korektora w pisaku na całych podkolanówkach robimy mniejsze i większe kropki za jego pomocą - będzie to wyglądało jakby były w malutkich cekinkach :)


15.Turkusową kredką kolorujemy buty.


16. Czarną kredką kolorujemy obcas i robimy cekinki korektorem.


17.  Za pomocą żelopisu i cienkopisu robimy pędzelek i piszemy "love".


18. I robimy rękawiczki:)


19. Czas na twarz. Zaznaczamy brwi. Kolorujemy i cieniujemy usta. Czarnym cienkopisem robimy oczy, makijaż czarną kredką.


20. Cieszymy się z udanego mam nadzieję projektu!



Jaki macie pomysł na kolejny zawód? Może tenisistka? Pani doktor? Coś poprawić? Podoba się?

Moshi Art

4 komentarze:

  1. Anonimowy11:49 AM

    Hej! SUper praca ;-) Podoba mi się twoje cieniowanie :-)
    Przez ciebie mam ochotę kupić kredkę koh-i-noora toffi :)
    Tak trzymaj! :-)
    Zapraszam na mojego bloga
    http://szkicownik555.blogspot.com/
    wpadnij i rozgość się ;-)
    Pozdrawiam gorąco!!
    Wera

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma komentarzy: nie podoba się???

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:11 PM

    fajne, pewnie skorzystam, gdzie kupić takie kredki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że Ci się podoba! Kredki Koh-i-Noor Mondeluz (które są akurat z tych chyba najtrudniejsze do znalezienia) dostałam jako jeden z prezentów na Mikołajki, ale znajdziesz je np. w Kulturomaniaku (E.Leclerc), w niektórych Empikach, na Allegro jeżeli nie boisz się że dojdą połamane, w jakichś okolicznych sklepach plastycznych powinny być, a jeżeli chcesz kupić je na sztuki to możesz np. tutaj: szal-art.pl

      Usuń