21.08.2015

Sr by Rati - jeansy z dziurami


Hejo dawno nie robiłam SR a dzisiaj jakoś mi się nudziło a więc pomyślałam żeby zrobić XD Jak to u mnie zawsze musi mi coś nie wyjść i zawsze musi być coś dziwnego - zgubiłam jedno zdjęcie i będzie jeden dziwny krok więcej już nie piszę - zaczynamy!


Jak zawsze zaczynamy od szkicu

No i teraz ten dziwny krok - zabazgrujemy jeansy wypisanym długopisem (omijamy dziury)


Dziury zaś kolorujemy tak jak skórę
Teraz ten krok w którym zgubiło mi się zdjęcie - brzegi kolorujemy ciemnym niebieskim

Jasnym kolorujemy resztę cieniując



Korektorem rysujemy nitki wystające z dziur

Detale kolorujemy złotym żelpenem
GOTOWE!
Wiem że i tak nikt nie skorzysta ale zrobiłam to tylko po to aby zabić nudę:p
P.S jeśli oczywiście ktoś ma czas zapraszam na bloga: KLIK
By Wasza

9 komentarzy:

  1. Fajne!Podobają mi się takie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło się tu zagląda i patrzy jak dziewczyny się rozwijają ale o ile przyjemniej by się oglądało te zdjęcia gdyby popracować trochę ad ich ostrością. Pomyślcie o tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem niestety mam tylko aparat w telefonie

      Usuń
  3. Anonimowy11:21 AM

    Jak nikt nie wykorzysta? Już wykorzystałam :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12:01 PM

    Bardzo fajne spodnie na pewno wykorzystam tą SR. Weszłam też na twojego bloga. Fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama by. W takich poszła(mój styl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama by. W takich poszła(mój styl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama by. W takich poszła(mój styl)

    OdpowiedzUsuń