2.08.2013

Projektantka miesiąca - Konkurs Ślubny

Ten wyjątkowy dzień wymaga specjalnej kreacji. Pokażcie mi swoje wymarzone suknie ślubne. 
Wybieracie pierwsze miejsce, dwa kolejne wybiera Lilla Lou.




Macie czas do 2 września do godz. 15.00
Czekają zestawy kreatywne i Starsy!

Konkurs rozpoczął się wczoraj, a galeria Lilla Lou już jest pełna pięknych prac. Oto niektóre z nich:







Na konkurs Wymarzona Praca dodałyście tak wspaniałe prace, że mnóstwo czasu spędziłam wybierając te, które powinny wygrać. Gratuluję wszystkim, nie tylko nagrodzonym! 

WYGRANE "WYMARZONA PRACA":

dampirka1310 - 300 Stars i zestaw (WASZ WYBÓR!)
Malinaaa10- 200 Stars i zestaw
Rav- 100 Stars i zestaw

WYRÓŻNIENIA

Luna.2532- 100 Stars 
Alexis M.- 100 Stars 
Corinne - 100 Stars 
Czi Czi - 100 Stars
FRANCZESKA - 100 Stars
Iga512 - 100 Stars
LalietGirl - 100 Stars
Lisa* - 100 Stars
oliwiawera2001 - 100 Stars
żelka2003 - 100 Stars

P.S. Rav czekamy na Twó adres, wyślij go na: lillalou@lillalou.pl

Przypominamy też o wakacyjnym konkursie: "Zabierz Lilla Lou na wakacje". :)

4 komentarze:

  1. Ja pamiętam o fotograficznym :)) Mam gotową pracę a nawet 3! Niedługo wyślę. Jak zwykle nic :c
    Ale praktyka czyni mistrza. Już niedługo i moja praca :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jest mój projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6:40 PM

    dampirka zawsze wygrya

    OdpowiedzUsuń