7.08.2013

Mini kanapa

Heii
Niedawno zaczęłam robić mini kanapę dla mojego plastika. No więc przejdźmy do tutorialu ;).


Potrzebne będą:

  • pudełko po butach
  • klej UHU lub inny, który bardzo dobrze skleja
  • materiały (ja użyłam duży sweter taty)
  • wata, dużo waty ;P
  • igła
  • nitka
  • marker (lub ołówek)
  • nożyczki lub nóż
1.Uszyj dwie poduszki tego samego rozmiaru i wypchaj watą.


2.Weź karton i wytnij wąski pasek.

3.Zaznacz, gdzie wycięty kawałek musisz przyciąć.

4.Weź materiał i połóż go na kartonie, a następnie przytnij tak, aby można było zagiąć trochę materiału do środka.

5.Przyklej materiał w środku.

6.Z tej samej tkaniny utnij pasek, który będzie pasował na mniejszy kawałek pudełka.

5.Obklej nim karton.

6.Przymocuj klejem mniejszy kawałek do pudełka.

7.Z innej części materiału przytnij dość duży kawałek, który będzie pasował na następny karton (musicie jeszcze tą część zrobić) i przyklej tak, jak są narysowane linie.

8.Przyklej to do reszty.

I gotowe! Specjalnie w punkcie 7. wzięłam więcej materiału, żeby kanapa wyglądała bardziej elegancko ;).
Oto efekt:




7 komentarzy: