7.12.2013

Anulak- Diva dla Natalii

Na początku chcę bardzo podziękować LILLA LOU! W piątek przyszły szkicowniki w których będę mogła tworzyć tutoriale . Są przepiękne! Nareszcie mam jakiś szkicownik make up lilla lou! już szykuje kolejne szkoły rysowania ale najpierw....

Ale do rzeczy. Niedawno napisała do mnie Natalia że uwielbia tego bloga i poprosiła mnie o narysowanie szkoły rysowania "divy".



Oto ona:


1. Pominęłam szkicowanie. Pomaluj skórę jednolitym kolorem. (Pewnie zauważyłaś/eś że usta i kolor szminki są już pokolorowane- to dla tego że rysowałam to na wydrukowanym szablonie na którym nie było widać ust i musiałam je sama narysować)




2. Pocieniuj skórę mocniejszym kolorem. (moja na zdjęciu wygląda okropnie!)


3. Zacznij rysować włosy ciemniejszym odcieniem.


4. Kitka/ kucyka/ koński ogon też zacznij rysować ciemniejszym nie zapominając o cieniowaniu.


5. Teraz weź do ręki jaśniejszy odcień i zacznij cieniować /(wiem okropnie tłumaczę ale ma nadzieję że widać coś na zdjęciach)



6. Tak wyglądają w pełni ukończone włosy:)



7. Narysuj i pokoloruj serduszka na ubraniu:)

a) 

b)

c )

d)

8. Ubranko:
a) narysuj kontury
b) zgięcia materiału
c) pomaluj jednolicie
d) pocieniuj

I gotowe:


Wiem że jakość zdjęć jest okropna! Niedługo postaram się zakupić nowy aparat.
Pozdrawiam
Anulak

PS: Mam nadzieję że podobała ci się szkoła rysowania Natalio! Jeśli nie o to ci chodziło napisz!


5 komentarzy:

  1. Ja nie Natalia, ale mi się meega podobało. Też tak chcę! w sumie na ll mam tylko jedną pracę. Ale w domu robię ich duuużo więcej. Mój komputer nie wczytuje kabla USB, a skaner ma za jasne kolory...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za miłe słowa:) Szkoda. Bardzo chętnie obejrzałabym twoje prace:) A co do wstawiania masz blutu? (jak to się pisze?) Jeśli masz na telefonie i na komputerze:
    To możesz: zrobić zdjęcie na telefonie (pomysł działa tylko kiedy twój telefon robi w dobrej jakości zdjęcia) i wysłać blutu (może mi ktoś powiedzieć jak to się pisze?) na komputer. Mi tak kiedyś tata zrobił. Ja osobiście niedokońca wiem jak to zrobić ale dla chcącego nic trudnego:)
    Pozdrawiam
    Anulak

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne tutoriale!! Masz więcej tutaj? chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Moje tutouriale to te wszystkie z początkiem "Anulak...."
    Ale szczerze twoje prace podbiły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, świetne! Ślicznie rysujesz, masz ogromny talent i cieszę się, że go nie marnujesz :) A co do "blutu", chyba pisze się "bluetooth", a wymawia się : "blutuf". Siostra mojej koleżanki mówi: "gluguf" xD

    Zapraszam na bloga, w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń