25.12.2013

Moje ulubione piosenki

Hei! A myślałam że już nie napiszę ;P W każdym razie przychodzę do Was z takim może trochę nietypowym postem - w każdym razie dla tego bloga. Otóż przedstawię Wam listę moich ulubionych piosenek...



1. Donatan & Cleo - My słowianie
2. Al I want for christmas is you
3. Lorde - Royals

4. Rihanna - What now

5. Dawid Kwiatkowski - Na zawsze


6. Kase and Wrethov - One Life

7. Kim Cesarion - Undressed 


8. Ylvis - What the fuck say

A Wy jakie najbardziej lubicie piosenki? Piszcie w komentarzach!

5 komentarzy:

  1. Też , lubię te piosenki ;d
    Najbardziej "my słowianie" and "What the fuck say "
    Pozdrawiam ;D
    http://opowiem-ci-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5:55 PM

    To się nazywa what the fox say

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2:51 PM

    A nie 'What Does The Fox Say' ?? XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11:18 AM

    ja uwielbiam ' royals ' świetna piosenka

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11:19 AM

    ja uwielbiam 'royals' super piosenka

    OdpowiedzUsuń