26.12.2013

Święta, święta i po świętach

Hejka! Może dziwi Was tytuł tego posta...? Taki wydał mi się najodpowiedniejszy... No bo święta, od miesiąca w sklepach SĄ święta... A tu przychodzą, są i po nich. Dziś był drugi dzień świąt, a jutro już normalny dzień, jakby po świętach nie zostanie żaden nawet najmniejszy ślad... Z jednej strony to bardzo niefajnie. Święta - każdy lubi święta! Prezenty, wolne dni, ale też karpik, rodzinne grono, choinka... Przeminęły tak szybko... A przygotowań jak dużo! Jeszcze nawet nie zjedliśmy połowy ze wszystkich pierniczków, które mama tak zażarcie piekła przez kilka dni przed świętami...





Przed chwilą wróciłam od dziadków. No a jutro już wyjeżdżamy... Nie mam pojęcia jak to wszystko ogarnę. Niby ferie, luzik... Właściwie ja tak bardzo tego nie odczuwam no tyle tylko że nie ma szkoły :) W ogóle to my tam jedziemy na sylwka, więc jakieś... Hym, ponad tydzień, a ja się jeszcze nawet nie spakowałam! Nie cierpię jak wszystko jest w takim pośpiechu... Ledwo wróciłam od dziadków, a tu jeszcze napisać posta, spakować się... Jakoś tak to jest chyba moja wina, że tak wychodzi... Sama teraz przeciągam to pakowanie... Ale dobra tam! Co dostaliście na święta? Ja jak już mówiłam, wieżę, bransoletki, szkicownik, słodyczę , 200 zł i... płytę 1D Midnigh Memories! Mimo że mam zgrane te wszystkie piosenki na telefon, tablet, mp3.. to i tak chciałam mieć płytę ;) A Wy co dostaliście? Podzielcie się tym w komentarzach ;P
Hmm... Nie bardzo wiem co jeszcze mogę napisać... W drugim oknie mam otwartą taką grę, może ją znacie? jest to my free zoo... Masz w niej swoje zoo, kupujesz zwierzaki, ozdoby i dbasz o to... Niby wcale nie brzmi rewelacyjnie, ale jest na maksa wciągająca! Jedynym minusem jest to że są dwa serwery - nie wiem czym to się różni, ale zakładając konto musisz wybrać który... I potem jak np. koleżanka ma na serwerze 1  a ty na 2 to nie możecie się dodać do znaj, pisać wiadomości i wgl... Moim zdaniem to badziewnie... Ale tak to gra jest fajna! www.myfreezoo.pl - jak założycie konto to napiszcie, dodam Was do znajomych.
Siedzę już tak 10 minut i wciąż nie mogę wymyślić, o czym napisać... Ratunku! Z braku laku kończę już ten post xD. Jeszcze dziś lub w najbliższym czasie pojawi się post ,,poradowy,, z radami dotyczącymi organizacji czasu... Ja sama postanowiłam trochę nad tym popracować!..
Papatki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz