10.12.2013

Makijaż na imprezkę.. ;)

Witam wszystkich serdecznie :)

Zostałam poproszona o publikowanie tutaj swoich pomysłów :) Mam nadzieje ze mój tutorial przypadnie Wam do gustu ;)







wybrałam  książeczkę MAKE-UP...


oraz ta twarzyczkę...



Moimi ulubionymi kredkami PRISMACLOR zaczęłam kolorować buźkę...



coraz bardziej uwidaczniajac szczegoly jak zarys twarzy  itd..


zrobiłam większy i kształtniejszy nosek...


obrysowałam usta...zrobiłam je większe niż te na rysunku ,naszkicowałam ząbki...


zabrałam się za oczy...w odcieniach błękitu,zieleni i brązów




oczy zrobione...


wykończyłam usta i zęby ...


oczy są już OK.. zarysowuje brwi...korzystając z kredek koloru brązowego,bordowego i czarnego...



na koniec doklejam imprezowa fryzurę z cekinów... Bajkowo ??



Mam nadzieje ze Wam sie spodoba :) Niedługo znów coś nowego ;) Pozdrawiam Urszula i Natalia

Zapraszam rowniez na mój blog  ooak moja pasja

1 komentarz:

  1. Fajne, ale te cekiny wyglądają, jakby to były włosy klauna z cyrku, bez urazy :), bo projekt bardzo mi się podoba, naprawdę :) Szczególnie te oczy ♥ Cudo! A, jeszcze jedno: Nie pokazałaś, jak zrobić tu bluzkę i naszyjnik! Widzisz? Jest trochę szyi, i potem na końcowym zdjęciu jest pokazana bluzka i naszyjnik ...

    Zapraszam na bloga!

    OdpowiedzUsuń