7.12.2013

Powracam!

Hejka!
Pamiętacie może mnie - Truskawkęęę15, Chantalll? Byłam kiedyś tutaj, ale jednak nie mogłam pisać z braku czasu. Teraz z nowym postanowieniem wracam do was i będę wstawiała przeróżne posty, od inspiracji i tutoriali po recenzje szkicowników Lilla Lou! Nie będę się długo przedstawiać, bo większość mnie zna.
W komentarzach piszcie szkicownik do recenzji, lub jaki tutorial zrobić. ( jeśli mam takowy szkicownik :P)

Moje prace:





Chętnie spełnię to co chcecie, wystarczy napisać pod ostatnim postem.
Ok, to ja lecę zabierać się za pierwszą recenzję!
Do zobaczenia!


4 komentarze:

  1. Anonimowy5:25 PM

    Super projekty chciałabym szkołę rysowania tej przedostatniej sukienkihttp://moda-nowetrendy.bloog.pl/id,6279749,title,Fajne-ciuszki-za-mniej-niz-50-zl,index.html?smoybbtticaid=611ccb i bejsbolówki jak można:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta czarna? ok, ale kolor ten sam czy może być inny? :)

      Usuń
  2. Poproszę recęzję i obrysy glamour.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poproszę szkołę rysowania http://fajnewesele.pl/uploads/tinymce/images/na_strone/hc4.jpg :DDDDD

    OdpowiedzUsuń