1.12.2013

Szkoła rysowania - strój z "kolcami";)


Hej!
 Przperaszam, że tak długo nie pisałam, ale mam sporo nauki i prac domowych...
Wczoraj jednak znalazłam chwilkę czasu i zrobiłam tutorial. Na początku miała to być szkoła rysowania samej kurtki, ale miałam wenę i wyszedł cały strój:)


1. Naszkicuj kontury kurtki:



2.Obrysuj je kolorem.


3.Zaznacz zagięcia


4.Wypełnij kurtkę kolorem, jak na obrazku.


5.Zaznacz jeszcze raz zagięcia i kontury ołówkiem.


6.Srebrnym lub białym długopisem narysuj kolce i wycieniuj je ołówkiem.


7.Tak samo postąp w przypadku ćwieków na rękawach.

8.Na koniec jeszcze raz wycieniuj kurtkę.


9. Narysuj spodenki i pasek. Obrysuj je kolorem.


10. Wycieniuj kolorem rysując poziome kreski od boków (zewnątrz) do środka i pośrodku do boków.


11.Wycieniuj jeszcze raz ołówkiem.


12.Narysuj pojedyncze pasma na włosach.


13. Wycieniuj, dodając kolor o odcień ciemniejszy.


14.Narysuj buty.


15.Pokoloruj delikatnie całe buty i wycieniuj je, rysując poziome kreski do środka.


16. Wycieniuj jeszcze raz ołówkiem.


17. Wycieniuj czubki butów w ten sam sposób.


18. Wycieniuj czubki butów jeszcze raz ołówkiem i dorysuj srebrne lub białe sznurówki (wzorem na krzyż - 
x
x
x,
na końcu zrób kokardkę)


19. Pokoloruj delikatnie całe ciało.


20.Wycieniuj ciało, tak jak na obrazku.


21.Wycieniuj oczy i usta.


22. Wycieniuj twarz tak samo jak ciało - najpierw delikatnie, potem mocniej ciemniejszym odcieniem.

23. Zrób ostatnie poprawki i....

GOTOWE!

PS. Wszystkie prace do jakich robiłam tutorial znajdziecie w galerii - mój nic podawałam wcześniej, teraz jednak go przypomnę: paula1809
Pozdrawiam, 
Paula:)


                 

1 komentarz: