3.06.2013

DIY a'la Abylika


­­Witaj świecie! :D

Mam nazywam się Ala, ale stałam się także znana pod kryptonimem „Abylika”. Jestem 12-letnią dziewczyną z poczuciem humoru z Krakowa zwariowaną na punkcie tworzenia różności z przedmiotów codziennego użytku. Prowadzę dwa blogi: ten i "Lilla Lou i nie tylko :)" 

Uwielbiam „robić coś z niczego” i nienawidzę wręcz wszystkiego, w czego nie da się wlać „drugiego życia”.  Na co dzień do godziny ok. 17 zajmuję się chodzeniem do szkoły i odrabianiem zadań domowych, jednak w czasie wolnym w moim pokoju zaczynają się prawdziwe czary!

W wolnym czasie czytam też książki (zazwyczaj przygodowe alby fantasy), jak chyba każda szanująca swoje słownictwo dziewczyna.

Na tym blogu będę prowadziła rubrykę "DIY a’la Abylika"

To tyle o mnie. Zachęcam do wpadania do mojej rubryki

Buziaki, Abylika



1 komentarz: