23.06.2013

Makijaże i fryzury na festiwalu w Opolu.

Opole 2013 już za nami! W tym roku mogliśmy podziwiać wiele fryzur i makijaży polskich celebrytów. Kilka z nich warto zobaczyć jeszcze raz - pinupowa Ewelina Lisowska, punkowa Anna Dereszowska oraz słodka Honey ( Honorata Skarbek)



  Honorata do malinowego kombinezonu idealnie dopasowała makijaż. Usta w kolorze moreli świetnie komponują się z intensywną barwą kreacji Honey. Oko obrysowane czarnym eyelinerem wieńczy tę stylizację. Rozpuszczone lekko kręcone włosy dodają wdzięku. Honey bardzo mi się podoba, a Wam?


Anna Dereszowska za sprawą niesfornego upięcia włosów w neopunkowym stylu dodała grzeczniutkiej stylizacji pazura. Makijaż sprawił, że całość nie wyglądała na przerysowaną. Bardzo ładnie to wygląda :) 


Ewelina Lisowska w wersji pin up girl podbiła serca widzów. Jej look stanowi kwintesencję kobiecości - czerwone usta, czarny eyeliner i kręcone włosy. Bandana też jest bardzo bardzo fajna :) I w dodatku - ja mam taką samą! Ewelina przybijamy piątkę? 


Magda Steczkowska zaskoczyła wszystkich różowymi końcówkami, ale mi bardzo się podoba jej stylizacja. A ładnie zrobiony makijaż oczu Madzi fajnie się komponuję z tą bardzo niepowtarzalną fryzurką! Magda wstawiam ci 5 do dziennika ;) 

I jak podobają się wam stylizacje naszych polskich gwiazd? Mi wszystkie strasznie się podobają a najbardziej Sylwii Grzeszczak i Eweliny :) Ale Ania, Magda i Honey też bardzo ładnie wyglądały!!!

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu - Ala2012 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz