17.06.2013

Fab Ciraolo

Fab Ciraolo to malarz i ilustrator z Chile. Zajmuje się także muzyką - jest perkusistą w grupie Oh Margot. 

Pablo Picasso - Fab Ciraolo


Seria jego najnowszych prac przedstawia ikony kultury, m.in. Marilyn Monroe, Salvador Dali, Frida Kahlo, Pablo Picasso. Fab ukazał te postaci jako hipsterów i przedstawicieli różnych grup muzycznych. 

Marylin Monroe - Fab Ciraolo

Inspiracją dla Ciraolo jest Gary Baseman - prosty, bezpośredni artysta, o którym na pewno przeczytacie na tym blogu. :)

Dorothy - Fab Ciraolo

Fab tworzy teraz serię ilustracji, która zatytuowana będzie "Oldskulowi bohaterowie". Seria poświęcona będzie superbohaterom z dawnych lat. Ciraolo postanowił przedstawić ich z innej perspektywy - związanej z modą. Stylistyka ilustracji będzie głęboko zainspirowana stylem vintage. 




Salvador Dali - Fab Ciraolo

Ilustracje Ciraolo to odwzorowanie wolności, niezależności i emocji. Fab nie stara się przekazać żadnych głębszych wiadomości.


Edward Scissorhands - Fab Ciraolo

Che Guevara - Fab Ciraolo

Dorothy - Fab Ciraolo

Diana - Fab Ciraolo

Jak Wam się podobają ilustracje Fab'a Ciraolo? Ja jestem pod wrażeniem, ostatnia seria według mnie jest świetna - chętnie zobaczyłabym te ilustracje na ścianie mojego pokoju. 

2 komentarze:

  1. Anonimowy9:11 PM

    UWIELBIAM!!!!!! I ja mam jego trzy prace w pokoju (Marylin, Dorothy i Pablo!!! ))) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To była miłość od pierwszego wejrzenie ;) sama dzisiaj poświeciłam jego grafikom post, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń