4.06.2013

Nowa redaktorka - Chantalll

Witajcie lilla girls! Jestem nową redaktorką na tym blogu! Będę pisać dla was o modzie, stylizacjach, trendach. Mam nadzieję, że spodobają wam się moje posty i, że was nie zanudzę :p






A teraz co nie co o mnie. Mam na imię Agata,  pewnie niektóre z was znają mnie ze stronki lillalou.pl. Mam prawie, że 13 lat. Mieszkam niedaleko Zamościa. Uwielbiam projektować i rysować. Posiadam wiele szkicowników Lilla Lou i w nich czasem zrobię dla was stylizacje. Interesuję się modą. Lubię wszystko co różowe :P

Ja:



Na tym blogu będę podpisywać się Chantalll (jak moja lilla).Jeśli macie pytania, możecie zadać je pod tym postem. Do zobaczenia!

1 komentarz:

  1. Ależ ciekawie tutaj na tym blogu. Jak to się stało, że jeszcze tutaj nie trafiłam? :O Internet mnie zaskakuje codziennie. :)

    Bardzo dużo pozytywnej energii, ciekawy blog.
    Pozdrawiam!

    Ps. Powodzenia dla Nowej Redaktorki :)

    OdpowiedzUsuń