16.06.2013

Trochę inny temat...

Cześć ! Dawno nie pisałam, gdyż, iż, ponieważ, nie miałam materiałów do niczego ! Ale wczoraj (15.06) byłam na zakupach i kupiłam co nie co ;) Dziś pokażę Wam tylko co kupiłam, i powiem co planuję dla Was zrobić, żeby nie było, że ktoś mnie wyprzedzi :) 
Kupiłam dużo koralików :
Różowe:

Błękitne:
Pomarańczowe:
Zielone:
Fioletowe:
Czarne:
Białe:
Tęczowe ^^
Żółte:
A także dodatki:
2 mini buteleczki: (tylko 2 bo mam jeszcze 3 w domu)
I małe pudełeczko do pół fabrykatów:

Dla porównania, miałam wcześniej duże pudełko, a teraz jeszcze małe:
























Przepraszam za jakość zdjęć :( Ale nie mam najnowszych technologii....
A więc co planuję z Wami zrobić:
1.ozdabianie/przerabianie wyglądu pamiętnika
2.dużo mini buteleczek
3.bransoletki
4.co nie co, z modeliny ;) 
Chciałam jeszcze biżuterię podobną do biżuterii Lilla Girls ale Pani Ilona jeszcze mi nie odpowiedziała na e-mail, nie mam po prostu ani jednej Lilla Girls, a na internecie trudno coś znaleźć :( DO ZOBACZENIA !!! :)
/Dei

1 komentarz:

  1. Anonimowy9:08 PM

    Fajne - czekam na efekty :D Lubię koraliki i branzoletki.

    OdpowiedzUsuń