26.06.2014

Rokowy projekt

Cześć! Mam dużo zamówień na tutoriale, więc na razie proszę o niepisanie swoich propozycji. Mam jeszcze do wykonania ,, Styl Glamour ''; ,, Strój Wizytowy '' i chcę zrobić jeszcze letnią stylizację. Na szczęście ja już mam wakacje, bo wyjechałam za granice, więc będzie dużo tutoriali w najbliższym czasie. Wracając do rokowego projektu, wykonałam go na prośbę Karou. Oczywiście ją bardzo pozdrawiam!
Zaczynamy rysować projekt!
Kredki w dłonie:











Wybieramy pozę z szkicownika. Poza powinna posiadać gitarę. Możecie znaleźć ją w szkicowniku Designer Collection.


















Narysuj włosy z podniesioną grzywą i widocznym przedziałkiem.



















Narysuj najprostsze spodenki.




















Narysuj takie podkolanówki tyle, że bez stóp.




















Narysuj dziury takie jakby rozprute podkolanówki.
Od razu dorysuj też najprostsze baleriny.



















Narysuj rozciągniętą bluzkę, która została wsadzona w spodenki. Dorysuj do niej zlatujące z ramienia szelki i do kompletu kamizelkę bez rękawów.


















Wykonaj skórę. Tyle szkół rysowania opublikowałam, że chyba już nie muszę Wam pokazywać jak ją wykonać. Jeśli nie wiecie jak to zajrzyjcie do moich wcześniejszych postów.

















Wykonaj makijaż.




















 Narysuj wychodzące włosy ołówkiem od przedziałka do końcówek.
Narysuj kilka pasm w kolorze niebieskim i różowym.




















Czarną kredką powiększ wychodzące pasma.
Popraw efekt czarnym cienkopisem.




















 Pocieniuj bluzkę różową kredką od dołu.
Od góry pocieniuj czarną kredką.




















Niebieską kredką zakratkuj tak jak na obrazku dżinsy i kamizelkę. Następnie tak samo zakratkuj fioletową kredką i pocieniuj czarną kredką. Później popraw kontury czarnym cienkopisem.











W ten sposób wykonaj spodenki i kamizelkę i przy okazji szelki wykonaj w sposób kratkowany.


















Wykonaj rozdarte podkolanówki w kolorach niebieskim i białym tak, aby wyszedł efekt ombre.
Następnie pocieniuj czarną kredką.

Pocieniuj czarną kredką balerina i popraw kontury czarnym cienkopisem.
Wykonaj gitarę na swój sposób.
















Gotowe !


Mam nadzieję, że SR się sposobała.
Mam też taką małą informację ! Na swoim blogu zorganizowałam konkurs.
Oto Link: http://projektantka-keysha-aa.blogspot.se/2014/06/konkurs-wakacyjny.html
Tematyka to Wakacje. Trzeba stworzyć letnią stylizację dla mojego Avatara.
Więcej informacji pod linkiem.
Pozdrawiam Was, a szczególnie Karou.


3 komentarze:

  1. Anonimowy1:50 PM

    super^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:37 PM

    śliczne :) wiem, że rysujesz kredkami lyra , a jaką kredką (jakiej firmy) robiłaś skórę?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gitara fajna *-* Jakbyś ją jeszcze wycieniowała to już dopiero byłby odjazd!
    http://myownworldbyssasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń