21.06.2014

Tutoriale z K@roliną66:Twarz cz.1-oczy,usta,nos..

hejka!
Bardzo przepraszam, że nie dodawałam dawno tutorialu, ale nie mogłam.
Dziś albo jutro pojawi się ich kilka :)
No więc zaczynajmy dziś pokażę jak pocieniować oczy,narysować nos i pokolorować usta.
W 2 cz. pokaże natomiast jak cieniować skórę twarzy.
Zdjęcia nie za dobre bo ciemno,pada deszcz i robiłam je wieczorem.


1.Wybieramy pozę i szkicownik.Ja wzięłam do makijażu rio.


2.Jasno niebieską kredką lekko kolorujemy tęczówki.


3.Następnie ciemno niebieską kredką cieniujemy tęczówki i przyciemniamy je czarną kredką.


4.Konturujemy i lekko kolorujemy usta modelki.


5.Cieniujemy usta różową kredką.Pamiętajcie o refleksach świetnych.
6.Czarną kredką lekko gdzie nie gdzie przyciemniamy usta.
7.Teraz czas na nos.Rysujemy nad łukiem znajdującym się już  w szkicowniku dwie pionowe kreski.
Jedną krótką, drugą dłuższą.


8.Potem dwa łuki takie jak na zdjęciaciu.



9.Nad nosem rysujemy dwie kreski prowadzące do ust.


10.Pojedynczymi kreseczkami wypełniamy brwi.


I to koniec tej cześci!

Pozdrawiam K@rolin@66

2 komentarze:

  1. Ładne oczy :3
    http://myownworldbyssasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1:11 PM

      http://RysujmyRazem.blogspot.com/

      Usuń