21.06.2014

Inspirowane różą

Hejka Kochani ! Wczoraj jadąc na wesele w samochodzie zrobiłam zdjęcia kwiatka,który miałam wręczyć Młodej Parze :) . Tak mi się spodobały te zdjęcia,że aż zainspirowało mnie to do namalowania projektu i  wykonania dla was tutorialu . A więc bez zbędnego gadania zapraszam do oglądania ;)


Tradycyjnie zaczynamy od szkicu.



Zielonym jasnym długopisem za pomocą pojedynczych kresek malujemy włosy.


Kolorujemy je jasno zieloną kredką a następnie ciemno zieloną.



Malujemy skórę.


Robimy makijaż 


Malujemy falbankę na sukni

Tył sukni malujemy jasno fioletową kredką a potem przyciemnijmy fioletową.


Górę malujemy na ciemny róż.


Poprawiamy kontur róż na gorsecie i malujemy je na różowo.


Malujemy róże na nodze,ręce, w ręku i we włosach. podpisujemy się .


I PROJEKT  GOTOWY! ;)
Życzę powodzenia w rysowaniu i już się z wami żegnam do zobaczenia w następnej szkole rysowania ;)
Pozdrawiam marina1999@





4 komentarze:

  1. Cudna sukienka i te ombre...po prostu "bjutiful" xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobię,ale chyba bez róż, bo nie wyjdą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10:23 AM

    bardzo pomysłowe i super sr, ja zrobiłam ale róże mi nie wyszły :(
    -Tiigera

    OdpowiedzUsuń