17.06.2014

Anulak224 - czyli pierwszy cały tutourial


 Hej! Dzisiaj chciałabym zrobić tutourial juz taki...
no na całej modelce.



Ale przed jeszcze kilka ogłoszeń:
WIE KTOŚ W JAKIM PROGRAMIE POPRAWIĆ JAKOŚĆ ZDJĘĆ?
Jeżeli wiecie to napiszcie proszę w komentarzu bo mój aparat + robienie zdjęć po południu = katastrofa!
Dziękuje za każdy komentarz z pomocą. 

No to zaczynamy już tutourial:





1. Szkicujemy projekt.
Pokazałam kilka zdjęć aby zbliżyć niektóre fragmenty.


2. Teraz poprawcie wszystko cienkopisem.
Pomijając wzór na sukience który zaraz postaram się wyjaśnić.


3. Teraz wyjaśnię jak narysować wzór.

Zacznij rysować tak jak na ilustracji powyżej.


Później do każdej zrobionej "gałązki" dorabiaj inną i inna i tak dalej.
Mam nadzieję że wszystko widać na zdjęciu.


Wzór doróbcie też po drugiej stronie spódnicy.


4. Cienkopisem pomaluj ozdobę na włosach. 


5. Wcześniej narysowany wzór na sukience również pomaluj cienkopisem.


(Punkt dodatkowy: Podpisz sie i ozdób swój podpis wzorem podobnym to tego z włosów)


6. Teraz wykonamy kilka rzeczy jednocześnie:
-zielonym pomalujemy oczy (DZIĘKUJĘ SARAWI ŻE POKAZAŁA MI JAK W PROSTY SPOSÓB ZROBIĆ ŚLICZNE OCZKA) mimo że moje niezbyt się udały.
- pomarańczowym robimy makijaż
-malujemy usta na czerwono
- cienkopisem rysujemy gwiazdki przy oku.




7. Robimy skórę. (Toturial tutaj) i (tutaj)





8. Włosy (moje zaliczam do nieudanych)

a)
b) 
c)
9:
a) ciemnym zielonym poprawiamy kontury sukienki
b) teraz idąc od brzegów do środka malujemy lekko tym samym kolorem
c) jasnym zielonym zamalowujemy wolne miejsce
Przecieramy gumką




10. To samo z dołem sukienki
Ciemnym pomarańczem kontury i do środka
Jasnym wypełniamy resztę



11. Czarną kredką malujemy buty i gwiazdki
oraz naszyjnik.




12. Czarną kredką przyciemniamy ubrania.





GOTOWE!
Wiem jakość zdjęć dobija

Jeżeli coś źle wytłumaczyłam
Chcecie dokładnych wskazówek piszcie!
Jeżeli chcecie w niemiły sposób skomentować

Piszcie!
Krytyka rada
Mile widziana

Mój email:
 anulak224@tlen.pl

Czekam na wasze emaile z propozycjami tutouriali, waszymi pracami wykonanymi za pomoca moich tutouriali, krytyką.


Pozdrawiam
Anulak224

4 komentarze:

  1. super! A jeśli chodzi o program to polecam Gimp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie malujesz :) a i do poprzedniego komentarza : o jaki program chodzi ?? nie to że jestem ciekawa ale się tylko pytam zapraszam na mojego bloga : lillalouxxx,blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  3. W pohotoscape.To łatwy program w użyciu.A na gimpie to trzeba się znać bo tak łatwo się go nauczyć nie dało.
    Pozdrawiam Calise

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaświeć lampką nocną z białym światłem na rysunek.

    OdpowiedzUsuń