31.07.2014

Anulak224 - dziwna wróżka


Hej! Miała być szkoła rysowania Aurory ale nie ma mnie w domu więc nie mam dostępu do materiałów (kleju np.). 





Na samej górze jest zdjęcie projektu, którego tutorial chciałam wstawić ale niestety nie udało się. 
A dzisiaj szkóła rysowania takiej dziwnej wróżki:)


1. Szkicujemy projekt.


2. Poprawiamy kontury cienkopisem.
3. Malujemy oczy usta (heh a ja znowu zrobiłam jej zeza)


4. Jeśli poszukacie wcześniejszych tutouriali mam tam tutourial o cieniowaniu skóry:) Teraz w skrócie:
ciemniejszą kredką zaczynamy malować...


5. Jasną zamalowujemy wolne miejsce i przecieramy gumką.


6. Włosy: (ja nadal robię z niepiszącym cienkopisem!, dlatego proszę osoby którym te włosy się nie podobają po prostu pominęły ten krok ok?)




7. Robimy włosy brązowa kredką:) Tutourial wcześniej jest zrobiony:)


8. Czarną kredką przyciemniamy włosy:) 


9. Na skrzydłach cienkopisem robimy siateczkę:)



10. Tą siateczką pokrywamy podkolanówki, miejsca na skrzydłach i kawałek spódnicy.


11. Czarną kredką przyciemniamy miejsca z siatką:) 


12. Szarą kredką malujemy bluzke i przyciemniamy czarną kredką.




13. Malujemy to cus na rękach na szaro co drugi pasek.




14. niebieskim malujemy spódnice i przyciemniamy czarną kredką.


14. Malujemy kokardkę.


15. Tym samym odcieniem niebieskiego malujemy skrzydła ( słabo przyciskamy kredkę)




16. Czerwonym malujemy paski, kwiatka i jedno skrzydło.


Projekt gotowy!
Pozdrawiam
Anulak224

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz