11.07.2014

Maniusia - Elsa from Frozen !

Cześć!
Jakiś czas temu zostałam poproszona o SR Elsy z "Krainy lodu" :)
Dziś właśnie to wam zaprezentuje ale trochę w innej formie bo nie na szkicach LL, tylko własnoręcznie wykonany portret.


 Z góry przepraszam, że zagapiłam się przy rysowaniu szkicu przez co nie mam zdjęć jak go wykonać ale starałam się to jakoś naprawić :)

Szkic ogólnie wygląda tak i jak komuś łatwiej to może po prostu spróbować go przerysować a jak nie to zapraszam na poniższy opis


SZKIC

Narysuj kształt twarzy (tylko ten obszar od kropki do kropki) i narysuj dwie linie wyznaczające środek twarzy (pozioma wyznacza także ułożenie oczu).


Teraz narysuj na głowie tają "kopułę"


I dorysuj luźne kosmyki włosów


Warkocz narysuj tak jak na poniższym schemacie


Dorysowujemy oczy usta nos i brwi i możemy zacząć kolorować :)
Oczy popraw czarnym cienkopisem lub dobrze zaostrzoną czarną kredką i lekko pocieniuj powieki fioletem.


różową kredką dokończ powieki.


Morską kredką pokoloruj źrenice a ciemno niebieską narysuj w nich takie kreseczki :)


Brązem pokreskuj brwi (przepraszam, że nie ostre).


Jasno różową i ciemno różową kredką pocieniuj usta.


Beżem zaznacz cienie na skórze Elsy.



A kremem pokoloruj resztę

Teraz zajmiemy się włosami:
Jasno szarą kredką (lub twardym ołówkiem ) lekko wypełnij kosmyk.


Kolorem ecri (lub cielista kredką) pokoloruj cały kosmyk.


ciemno szarym (lub miękkim ołowiem) zaznacz najciemniejsze miejsca.


I żółtą kredką lekko wypełnij.


Te same czynności powtórz na reszcie kosmyków :)


A teraz to samo co wcześniej tyle, że na warkoczu, dlatego będę pisać tylko kolor kredki :)
Ciemno szara.


jasno szara


Ecri


żółty


I tym sposobem dokończ warkocz.


Teraz ozdoby:
Przy spięciu warkocza dorysuj dużą śnieżynkę a na całych włosach malutkie gwiazdeczki.

 

I jeszcze wykończ warkoczyk wcześniejszym sposobem i Koniec! :)


Elsa wygląda tak :) Pokazywałam już ją wcześniej a teraz jak byłam proszona o szkołę rysowania tej postaci postanowiłam wykorzystać tą już dawno zrobioną :D


Mam nadzieję, że mimo braku szczegółowego opisu szkicu SR wam się podoba :)Może ktoś mi jeszcze podpowie o czym ma być kolejna SR? Z góry dziękuję za wszystkie pomysły i komentarze!
Do zobaczenia Mania!

2 komentarze:

  1. Fajnie, by było jakbyś zrobiła sr kolorowania skóry. Widziałam dużo, ale żaden nie mówił o tym dokładnie, a skóra, którą kolorujesz bardzo mi się podoba :>
    http://myownworldbyssasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj mam taki który mówi o cieniowaniu twarzy: http://lillalou.blogspot.com/2014/04/maniusia-cieniowanie-twarzy-i-zielone.html
      A jeśli chodzi o całą skórę mogłabym coś wykombinować ale to za jakiś czas bo mam już kilka szkół do opublikowania :) W każdym razie dziękuję :D

      Usuń