23.07.2014

Martwa Natura ( Porcelana ) - Haute Couture cz. 2

Cześć! Teraz będzie 2 część tego tutorialu. Tu jest link do pierwszej  : Klik
W tej części też będą opisywane tylko istotne rzeczy.
Zaczynamy:


















Teraz pokażę jak odnieść kolor porcelany. Na początek zamaluj opaskę na różowo.


Pocieniuj pomarańczowym.


Pomaluj kubek.


Pocieniuj ołówkiem.


Narysuj wzorki


Wykoloruj  gorset.



Wykonaj dół sukienki



Wykonaj podkolanówki i buty.


 Narysuj w tle filiżankę.


Zaznacz kontury cienkopisem.


Wykończ filiżankę ( kolor )


Zmaluj herbatę na czerwono


Pocieniuj brązowym


Wykończ parę herbaty i zrób podłoże. 


Podpis ( Keysha )


Gotowe!


To już tyle na dziś! Następnym razem będzie tutorial ,,  Na dnie oceanu ''. Jak myślicie co to będzie. Ten tutorial też będzie kilkuczęściowy. Mam nadzieję, że się przydałam i teraz wiadomo jak wykonać porcelanę.

Pozdrawiam !
Keysha

PS : Wiem, że na swoim blogu napisałam, że ten post będzie jeszcze 22 lipca, ale ja większości postów daję po północy. W dzień nie mam czasu.

1 komentarz:

  1. Anonimowy9:45 PM

    Piękna już zrobiłam ten projekt jutro go wstawię. Pozdrawiam Catty Night

    OdpowiedzUsuń