27.07.2014

Czarno-różowa torebka LillaLou by JulaLou

 Hejka , tu JulaLou . Przepraszam , że ostatnio nie dawałam żadnego tutorialu , ale chyba rozumiecie - w końcu są wakacje , a ja najpierw byłam na obozie , potem pojechałam do Krakowa ...No dobra , to przejdźmy do tutorialu :

 Dzisiaj chcę Wam pokazać , jak narysowałam tą torebkę :
<--------------------------------------
A więc do dzieła !!!



1. Najpierw oczywiście szkic :


2. Teraz poprawiamy czarnym cienkopisem kontury kleksa i napisów :


3. Teraz kolorujemy kleksa w ten sposób ( ,,wzorki " na kleksie robimy , nakładając chusteczką trochę kleju)



4.Korektorem robimy napis na kleksie i kolorujemy kredkę :


5. Robimy zawieszkę na różowo i poprawiamy łososiowym , a kontury poprawiamy srebrnym mazakiem lub żelopisem:



6.Srebrnym mazakiem poprawiamy kółeczka :


7. Różową kredką cieniujemy napis Lilla Lou i kolorujemy zawieszkę (dwoma kolorami):



8.Teraz kolorujemy całą torebkę w paski - potrzebujemy do tego czarnego i różowego (łososiowego):


9.Kolorujemy brzegi rączek wypełniamy korektorem i lekko kolorujemy, a rączki kolorujemy na łososiowo, a kontury rączek i szwy między paskami robimy cienkopisem (przepraszam, że jedno zdjęcie, ale reszta mi się usunęła):


10. GOTOWE !!!


Mam nadzieję , że tutorial Wam się podobał :)
Jeśli macie jakieś pomysły , jakie tutoriale mam zrobić , piszcie w komentarzach :D

                             JulaLou :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz