12.07.2014

Lia - Twarz i włosy cz.I

Hej!
Bardzo przepraszam, że tak długo nic nie pisałam, ale miałam problemy ze zdjęciami :|
W tym poście pokażę Wam jak moim sposobem narysować twarz, a w drugiej części włosy :)



Zaczynajmy!

1 Zaznacz czarną kredką lub cienkopisem niektóre kontury.


2. Teraz pomarańczową kredką BIC pomaluj lekko twarz i zaznacz ciemne miejsca, takie jak nos, policzki, usta...


 3. Weź jasną brązową kredkę BIC i jeszcze raz pomaluj ciemne miejsca.


 4. Czerwoną kredką Lyra zaznacz ciemne miejsca na ustach.




5. Tą samą kredką wycieniuj je lekko, czyli lżej dociskaj kredkę 'idąc' do środka.
 

 6. Teraz oczy. Weź ciemną zieloną kredkę i zaznacz na tęczówkach ciemniejsze miejsca i kreski.


 7. Jasnym zielonym kolorem zamaluj lekko pozostałe białe.


8. Czarną kredką pomaluj powieki.
 

 To na tyle w tej części :)
Mam nadzieję, że ten tutorial chociaż trochę ułatwi Wam malowanie twarzy.
Bardzo proszę, piszcie komentarze, a w nich pomysły na następne Szkoły Rysowania.
Mam jeszcze kilka przygotowanych ;)
Zapraszam także na mojego bloga KLIK :)

5 komentarzy:

  1. Anonimowy3:18 PM

    Jak ty to cieniujesz? Mi nigdy nie udaje się tak ładnie wycieniować mojej modelki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardziej chodzi o całość, czy tylko np. twarz?
      To trzeba też trochę poćwiczyć... :)

      Usuń
  2. No i dziękuję, bo wreszcie wychodzi mi skóra B)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5:32 PM

    Ja mam kredki Staedtler Noris Club. Jest tam pomarańczowy i jasny brązowy. Nimi teraz próbuję :) nawet fajnie mi to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń