27.07.2013

Sukienkowe DIY!

Hej! Na imię mi Adriana, ale od przedszkola każdy mówi mi Ada więc czuję jakby to było moje imię :) Mieszkam w małym miasteczku. Mam 13 lat, a moje zainteresowania to: rysowanie, malowanie, szkicowanie, projektowanie, kolorowanie, lepienie z modeliny, DIY, składanie origami, fotografia, robienie biżuterii HAND-MADE, czytanie i pisanie książek, szycie z różnych materiałów oraz blogowanie :) 


Może znacie mnie z strony TOP Model, gdzie nick mam ada123450, lub z strony Lilla Lou, gdzie moja Lilla na imię ma Lola Rikki. Mam psa, który wabi się Krecik i jest małym mieszańcem.

Dziś to mój pierwszy post na blogu Lilla Lou - chcę, żeby był wyjątkowy. Będę tu nową redaktorką  i mam nadzieję, że spędzimy wiele niezapomnianych chwil! DIY i rysowaniem zajmuję się praktycznie całe życie, zawsze mnie to kręciło. 


Żeby było ciekawie w dziale DIY będę wstawiać różne pomysły.  Co zrobić z kamienia, jak zrobić biżuterię z patyczka po lodzie, malowanie farbami obrazów, różne laurki, triki w rysowaniu i wiele, wiele ciekawych rzeczy! :)

A dziś na rozgrzewkę daję taki mały tutorial , który znalazłam w Internecie:


Tutaj jeszcze linki, które ułatwią wam składanie takiej sukienki: KLIK KLIK :)

Moja sukienka wygląda tak:


A wam jak wyszło? Powodzenia! :)
Ada .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz