18.01.2017

Wyprzedaże w sklepie Lilla Lou :)




Hej Lilla Girls!
Czy zaglądacie do naszego sklepu?
 Tylko do 31.01.2017 mamy dla Was specjalne rabaty:)













Szkicowniki kupicie z 30% rabatem!

Segregatory,kuferki i kredki Lilla Lou z 70% rabatem!

Stasze Designery II kategorii możecie kupić za mniej niż 5 zł :)





Zapraszamy na stronę sklepu http://lillalou.sklep.pl/





*II kategoria produktu oznacza że posiadają one drobne uszkodzenia tj. zagięcia, przetarcia, zarysowania, naklejki na okładkach. Środki książeczek są pełnowartościowe.


3 komentarze:

  1. Kupiłam kuferek i kilka szkicowników ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7:32 PM

    Uh, ll ja kupiłam kilka binowanych szkicowników -50% taniej.Przedtem było też więcej książek -70%.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7:49 AM

    Ja kupiłam zestaw 6 szkicowników malych i jeden bindowany :)
    ~heart

    OdpowiedzUsuń