2.04.2014

KONKURS NA FORUM LILLA LOU! :)


Odpowiedz na pytanie i wygraj szkicowniki oraz akcesoria Lilla Lou! :)




ZADANIE KONKURSOWE: 

Odpowiedz na pytania: Jak wyobrażasz sobie zawód projektanta mody? Kto jest Twoją inspiracją i dlaczego? 
Odpowiedzi umieszczajcie pod postem. Najciekawsze zostaną nagrodzone!

NAGRODY:

NAGRODA GŁÓWNA: Zestaw Lilla Lou - Ty decydujesz, co dostaniesz! (Osoba, która otrzyma nagrodę główną może wybrać jeden z zestawów dostępnych w sklepie Lilla Lou: sklep.lillalou.pl)

WYRÓŻNIENIA: 5 autorów wyróżnionych odpowiedzi otrzyma szkicownik Biżu, album na naklejki Lilla Lou oraz naklejki! :)

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE?:

By wziąć udział w konkursie należy zarejestrować się na forum i zyskać rangę DESIGNER (minimum 100 postów).
Macie czas do 16 kwietnia. :)



13 komentarzy:

  1. Anonimowy2:43 PM

    No to ja odpadam:( Nie mam 100 postów:( Ale pomysłowy ten konkurs! Świetny! Napewno dużo osób weźnie udział...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz szybko nabić :) To wcale nie jest dużo, a na forum jest bardzo ciekawie :*

      Usuń
  2. Anonimowy4:59 PM

    Dlaczego kiedy chcę się zarejestrować , klikam Wyślij , wyskakuje mi :Twój adres IP został zablokowany, ponieważ jest na liście niedozwolonych adresów. Czemu tak mi się robi ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5:03 PM

    Dlaczego kiedy chcę się zarejestrować , klikam Wyślij to wyskakuje mi : Twój adres IP został zablokowany, ponieważ jest na liście niedozwolonych adresów. Czemu tak mi się robi ? Proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia czy logowałaśsię już wcześniej na forum? Miałaś może konto? Jeśli tak napisz proszę na maila: lillalou@lillalou.pl - napisz do nas, pomożemy. :)

      Usuń
    2. Spróbuj z innego komputera, ja z mojego laptopa nie mogłam dodać pracy na konkurs, a kiedy weszłam na kompa stacjonarnego rodziców dodało się bez problemu...

      Usuń
    3. Anonimowy1:46 PM

      Ja mam tak jak Julia - próbowałam z dwóch komputerów. I nic. Szkoda bo fajny konkurs:)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wyobrażam sobie zawód projektanta mody...? Po pierwsze gdy w przyszłości zostanę projektantką to na pewno nie będę tego traktować jak zawód, tylko jak przyjemność. Projektowanie to moja pasja, jednak chyba jeszcze nigdy nie myślałam nad tym, ale gdybym już musiała to powiedziałabym, że... Projektowanie to nie tylko rysowanie!!! Rysować to może malarka. Projektant musi również szyć i nie tylko. Myślę, że projektantka mody to najlepszy zawód! Twoje własne pokazy mody, rysowanie (na dobry początek oraz szycie. Cudowny zawód!!! ♫ Ok, drugie pytanie... Inspirują mnie wszyscy! Gdy chodzę do parku, sklepu na boisko to zawsze przyglądam się każdemu z osobna. Inni ubierają coś co i mi się podoba, a inni ubierają tak dziwne rzeczy, które czasem wykorzystuje do swoich projektów. Wiele szkiców właśnie wzięło się z mody "ulicy". Jeszcze chciałam dodać, że to dzięki szkicowniki "Street". Tak naprawdę wszystko narodziło się w nim...
    Na forum było napisane, że trzeba mieć minimum 30 postów... Nie wiem o co chodzi. Myślę, że 30 wystarczy bo ja mam tylko 34 posty. ☺ Jeśli chodzi o kontakt to proszę napisać do mnie na e-mail: aururka@o2.pl I jeszcze jedno... proszę aby inni nie spamowali mi na ten e-mail... Dziękuję.
    Pozdrawiam
    Ola



    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam 33 posty, ale proszę! moge wziąć udział?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była zmiana zasad. Teraz wystarczy mieć 30 postów ;)

      Usuń
    2. Anonimowy5:55 PM

      To na prawdę świetnie! :)

      Usuń