14.04.2014

Tutorial z Karoliną: Hand

Cześć. Znowu nie było mnie tutaj przez trochę czasu, ale najważniejsze że już jestem, z mononukleozą zakaźną (ale nie martwcie się, nie zarażę Was przez komputer).
 Na dzisiaj przygotowałam jedną z dwóch zaplanowanych części tutorialu jak wykonać dłoń. 
Będzie jak rysować tatuaż, bransoletki, paznokcie itp. 
Dzisiaj jest ta dłuższa część, bo 15 zdjęć, a druga będzie mieć 10 zdjęć.
Zaczynajmy!

1. Wybieramy szkicownik (Accessories) i szablon




2. Zaczniemy od naszkicowania bransoletki. Zwykłe koła, bardziej o kształcie jajowatym. Łączyć koraliki będą zapięcia o kształcie cyfry 8 (czy jak wolicie, znakiem nieśmiertelności)

3. Druga bransoletka to będzie gruba bransoleta w łaty. Na początku wystarczy naszkicować kształt...

4. ...A potem dorysować łaty.

5. Czas na tatuaż. Wymyślcie jaki wzór chcecie! Ja zawsze kiedy mi się nudzi bezwiednie rysuje sobie coś po rękach długopisem i do tego projektu wykorzystałam wzorek, który narysowałam wczoraj wieczorem przy telewizorze. Trochę już się starł...

6. Konturujemy tatuaż na projekcie czarnym cienkopisem i ścieramy gumką ołówek.

7. Dopracowujemy szczegóły i kolorujemy serduszko. Jeśli chcecie zaoszczędzić sobie kilka minut, to polecam pokolorować je czarnym flamastrem zamiast cienkopisem. Do napisu i gałązek użyłam dodatkowo szarego cienkopisu.

8. Czas na paznokcie! Ja zdecydowałam się na różowe pazurki ombre. Uwielbiam ombre!
Więc zaczynamy od jednolitego pokolorowania paznokci na różowo.

 9. Teraz mniej więcej do połowy płytki paznokcia malujemy mocno przyciskając tą samą kredką. Potem gdzieś do 1/4 płytki malujemy ciemnym różowym.


10. Korektorem w penie (w pisaku) robimy małe paseczki (po jednym) na każdym paznokciu. To takie refleksy świetlne. Srebrnym żelopisem na kciuku rysujemy trzy kropeczki, czyli brylanciki przyklejone do płytki.

Tutaj kończy się część pierwsza :) 



1 komentarz: