10.04.2014

Maniusia - cieniowanie twarzy i zielone włosy!

Hejooo
Dziś kolejny tutorial pracy wykonanej nowymi kredkami. Przyznam, że rysowanie takim sprzętem to czysta przyjemność, lecz trzeba nabrać wprawy :P To bez przedłużania zaczynajmy!

Zaznacz cienie przy policzkach nosie i ustach beżową kredką 188


Waniliową 132 pokryj jednolicie resztę twarzy. Można również użyć różu by podkreślić kości policzkowe.

Pokoloruj usta czerwienią 223 pozostawiając na środku biały błysk.

Drugim odcieniem 225 popraw kontu ust.

Czarnym długopisem popraw oczy Lilla Girl jak na zdjęciu

Następnie pokryj brązem 263.

To by było na tyle z twarzy a teraz moje ulubione ZIELONE włosy! :)

Kredką 171 pokryj włosy takimi kreseczkowymi  ruchami zaznaczając w kilku miejscach błysk.

Ciemniejszą kredką ( 163) Zaznacz na włosach ciemniejsze miejsca.

I najciemniejszym 167 wykończ włosy. ( ups ja zapomniałam o jednym kosmyku na czole :P)


I to koniec. papapa Mania
PS: Chciałam jeszcze wszystkim podziękować za miłe komentarze n blogu jaki na stronce LL. Bardzo się ciesze, że prace się podobają.

5 komentarzy:

  1. Anonimowy9:01 PM

    Ślicznie. Bardzo podoba mi się jak rysujesz nos. A te włosy są boskie.
    Pozdrawiam marina34;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5:30 PM

    to jest super!!! wszystko jest boskie! ślicznie wykonane!!!
    pozdrawiam.
    gabryska11 z Lillalou

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujeee :)Podpowiem że nosa nauczyłam się od sarawi studio

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7:25 PM

    Ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne:) Na lillalouTeens jestem emcik LOVE:)

    OdpowiedzUsuń