22.04.2014

Suknia dla Elfa z blaskiem

Siemka wiem ,ze dawno mnie tu nie było ale  cóż dużo obowiązków szkoła itp . No ale do rzeczy wynagradzając moją nieobecność  wymyśliłam dla was tutorial w szkicowniku Magic. Mam nadzieję,że się wam spodoba:)




.Jak zwykle zaczynamy od szkicu na tym kolażu macie po szczególne elementy przybliżone.
1. Cały szkic
2.Dół sukni
3.Gorset sukni
4. Włosy zachodzące na sukienkę.

Dalej. Malujemy włosy na złoty kolor. Robimy make up i za pomocą czarnego cienkopisu dorabiamy dodatki.
1. całość
2. Skrzydła. od góry są jasno różowe a na dole przyciemnione ciemnym różem.
3. Make up
4. Dodatki w przybliżeniu






Tutaj mamy gorset. Kontury różyczek poprawiamy czarnym cienkopisem a następnie białe miejsca zacieniowujemy czarną kredką.


    
Dół sukni.  Na początku suknia miała mieć tylko jedną falbanę tą granatową ale postanowiłam dodać falbankę al"a dampirka ;) ale nie wyszła mi idealnie.
1. Falbanka Dampirki1310 1 moim wykonaniu;)
2.Fioletowa falbanka
3.I granatowa falbana
4. Tu macie pokazane w jaki sposób cieniowałam falbanki.
A tera czas na trochę blasku ;) dodajemy brokat tu nie będę się rozpisywała na zdjęciach chyba wszystko dokładnie widać;)

Domalowujemy tło podpisujemy się i gotowe.
Ja dodałam jeszcze troch ę brokatu na falbnkach wy też jak chcecie to możecie ale nie musicie ;)

2 komentarze: