30.04.2014

SarawiStudio- Mundurek szkolny (cz.II)

Cześć. Tu Sarawi. Dzisiaj będziemy kontynuować ostatni projekt. W pierwszej części zrobiliśmy całą postać, więc teraz pora na tło. Tutorial będzie trochę przykrótki, bo sceneria nie jest zbyt skomplikowana.


Przypominam, że ja używam kredek Faber- Castell Polychromos i tylko do nich są adekwatne numery kredek, jakie zamieszczam pod zdjęciami.

W takim razie chyba zaczynamy. :)













W poprzednim tutorialu narysowaliśmy strój modelki. 
Jeśli ktoś go nie widział, to zapraszam tutaj: Klik!


Najpierw szkicujemy tło. niestety nie bardzo miałam , jak 
je wyostrzyć, więc możecie przerysować z gotowego 
projektu na górze posta
(ołówek BIC HB)


Czerwoną kredką kolorujemy jednolicie okładkę książki.
(czerwony 118)


Szarą kredką cieniujemy strony. Żeby zrobić efekt paru stron, 
dolne elementy cieniujemy podobnie, jak cieniując włosy.
(szary 232)


Ciemnym szarym poprawiamy stronice i wypełniamy
odstęp pomiędzy kartkami a okładką.
(c. szary 181)


Cienkopisami kolorujemy zawijasy za modelką. najlepsze 
będą kolory pasujące do stroju, ale jeśli ktoś takich nie 
posiada, można użyć tylko czarnego lu czarnej kredki.
(cienkopisy STABILO)


Długopisem robimy wzorki na stronach książki,
które będą imitować tekst. Nie widzę sensu pisania
jakiegoś konkretnego tekstu, ale jeśli ktoś chce, to dlaczego nie :)


Na koniec puszczamy wodze fantazji. Pisakiem
robimy bazgrołki  w tle. Może to być cokolwiek,
co na przyjdzie do głowy. Nasz projekt gotowy!
(pisak BIC)

Mam nadzieję, że tutorial był przydatny. Za dwa tygodnie zaczniemy kolejny projekt. Gdybyście mieli jakieś pytania, co do tutorialu, możecie pisać w komentarzach lub na mój e'mail:



W takim razie ja już będę kończyć. Trzy majcie się i cześć :)

9 komentarzy:

  1. Anonimowy6:40 AM

    Sarwi... za ile kupiłaś i gdzie te kredki i ile to kolorów? Z góry dziękuję za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9:34 AM

    Twoje projekty są prze-boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9:48 AM

    Sliiicznie <3 rob czesciej tutoriale, bo bardzo mi sie podobaja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2:18 PM

    Pliss, powiedz czy masz mniej czy wiecej lat niż Dampirka ona ma 16 . Jestes moją idolka błagam ! chce wiedziec bo masz wielki talent odpisz. ps sory za bledy ale piszę z telefonu. Twoja najjj fanka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie i za ile kupiłaś te kredki?
    Ślicznie projektujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie narysowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie ty Sarawi jesteś lepsza. Dampirka1310 może i ładnie rysuje, ale nie równa się z tobą :)
    Powiedz ile masz lat ja mam 12 w grudniu 13, a ty?
    Pozdrawiam Keysha_aa !
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W "sukni balowej" napisała, że nie poda wieku, a tutaj widzisz że ma mniej niż 16 lat...

      Usuń