24.04.2014

Cz.2 Czerwone włosy i ...

Przepraszam że musielisicie  tak długo czekać.Tutaj możecie zobaczeci 1 części .Mam nadzieje że wam pomagam i że podobają wam się moje lekcje rysowania.Okej zaczynamy.




1 1.Naklejamy serduszko wy możecie narysować jak komu pasuję..

 2.Niebieskim i szarym długopisem podkreślamy korale.Czarnym i czerwonym podkreślamy bluzkę.Malujemy biżuterię na dowolny kolor.Pamiętajcie o zaznaczeniu zagięci na T-shirt.  
 3.Malujemy skórę i paznokcie.
 4.Malujemy korale w środku zostawiamy małe białe miejscę

 5.Kolorujemy bluzkę.Do środka coraz jaśniej.
               Na dzisiaj to koniec.Bardzo krotki ten tutorial ale następny będzie dłuższy,Piszcię w komentarzach jaką byście chcieli lekcje rysowania i swoje opnie.Pisała dla was likelilla






14 komentarzy:

  1. Anonimowy8:44 PM

    Ta buzka ślicznie wygląda;) tylko błagam cię nie przyciskami tak mocno kresek do kartki bo to brzydko wygląda i zrobisz dla mnie tutorialu jakiejś wróżki albo syrenki proszę pozdrawiam marina34 i zapraszam do swoich tutoriali:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1:50 PM

      Na pewno coś wymyśle.Pozdrawiam like lilla

      Usuń
    2. Anonimowy7:57 PM

      Dziękuje :* marina34

      Usuń
  2. Mi nie pomagają twoje tutoriale i niezbyt mi się podobają. Ale to moje zdanie i uszanujcie je, innym mogą te tutoriale pomagać i się podobać. Mała rada: Jeśli naklejasz naklejki na projekt, to najpierw wszystko pokoloruj, a na końcu przyklej, bo tak jak robisz zostaje taka obramówka biała, a jak zrobisz tak jak ja to nie zostanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta obramówka ładnie wygląda.Zresztą tobie nie muszą się podobaci i pomagaci.Jak ci się nie podobają to nie zaglądaj.Prosta piłka.

      Usuń
    2. Dobra, jak ci się taka podoba to proszę bardzo, chciałam ci tylko pomóc...

      Usuń
    3. Zresztą jej nie da się zamalowaci bo nie jest przesiwitująca .Tylko same białe tło od razu jest

      Usuń
  3. Pomysłowy ten tutorial, aaaale mam kilka drobnych uwag.
    1. Jeśli przyklejasz projekt do kartki to zrób to starannie .
    2. Najpierw wykonaj projekt, a później przyklej do kartki.
    3. To jest szkoła rysowania i mamy się z tego uczyć, a twoje tutoriale mnie nie uczą.

    Rada : Rób projekty, które mają jakieś szczegóły i pokazuj wszystko krok po kroku.
    Skąd my mamy wiedzieć jak wykonać skórę jak tego nie opisałaś.
    Staraj się to poprawić.
    Keysha_aa

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6:08 PM

    Może najpierw sama naucz się rysować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6:27 PM

    Gdzie jest nos?? :-)

    OdpowiedzUsuń