25.04.2014

Suzie Szkoła Rysowania --Rock Star--

Witajcie!!

Od razu chciałabym przeprosić za meeeega długą nieobecność. Wybaczcie, szkoła, choroba itp.
Ale nie chcę Wam tutaj przynudzać, przejdźmy do rzeczy.
Przygotowałam dla Was meega trudną i długą szkołę rysowania, więc podzieliłam ją na III części ;)
Pierwsza składa się z włosów oraz twarzy ( make up, będzie w drugiej)

Więc bierzcie kredki, ołówki i co tam potrzeba i do dzieła! :D


1. Jedyne co zostało wykonane w tym kroku to bardzo prosty szkic ;) Wystarczy chwilkę popatrzeć i postarać się, aby wyszło tak samo. Albo może i lepiej! :)






2. Drugi krok polega na lekkim zaznaczeniu cieni, czyli gdzie i kiedy ma padać cień na włosy naszej modelki ;)
Patrzcie i postarajcie narysować się podobnie ;)





3. Trzeci krok jest dość trudny. Musimy idealnie wyznaczyć miejsca, w których ma padać cień, a w których ma być idealnie przyciemnione. Patrzcie na zdjęcia ;)








4. Nasz czwarty krok polega na wzięciu ciemniejszej kredki i przyciemnieniu widocznych na zdjęciach miejsc :3




5. Piąty krok to nic innego jak wykonanie drugiej strony włosów naszej modelki ;)






6. W szóstym kroku zajmiemy się twarzą ( tzn. jej cieniowaniem ;)









------------------------------------------------------------
To już koniec pierwszej części naszej SR,
Drogie projektantki :)
Bardzo proszę o przesyłanie mi Waszych prac
na mojego emaila: 
zuzanka.adamczyk10@wp.pl
Najładniejsze oraz te które najbardziej mi przypadną do gustu,
umieszczę tutaj ;)
Możecie wysyłać mi także inne swoje prace na mejla,
może właśnie pracę którejś z Was wykonam w następnej SR?
Jak sądzicie? ;)
I jeszcze dwa pytanka dla Was:
1. Co chciałybyście jeszcze zobaczyć w kolejnych SR?
2. Czy jest coś co podoba Wam się w moich pracach, SR? 
A może wręcz przeciwnie? Nie? ;)

Więc piszcie..
Bardzo liczę na to, ze ktoś wyśle mi swoje prace,
ponieważ jest to bardzo motywujące ;)
 O i jeszcze jedno xD
Może chcielibyście zobaczyć jakąś SR w filmiku?
Wydaje mi się, że nikt tego nie robił, a bardzo chętnie bym coś takiego zrobiła ;)
Co sądzicie? :)






4 komentarze:

  1. Anonimowy5:26 PM

    No mi się podoba :3 i na pewno wyślę ci prace ','

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4:15 PM

      Dzięki ;)
      No to czekam.
      Na pewno będzie piękna :*

      Usuń
  2. Fajna SR i mam pytanie czy wiesz kiedy będzie następny konkurs na redaktorkę bloga albo testerkę!!??
    Liczę na szybką odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4:15 PM

      Nie wiem ;/
      No ale na redaktorkę bloga nie musisz czekać. Wyślij do Lilla Lou przykładową SR wykonaną przez Ciebie i czekaj na odpowiedź ;)

      Usuń