6.04.2014

Syrena po mojemu ;) by marina34

Siemka dawno mnie tu nie było przepraszam ale chcę wam wynagrodzić tą nieobecność dlatego  przygotowałam coś nad czym trochę się napracowałam  mam nadzieję , że docenicie ;)


Zaczynamy;
1) Tradycyjnie zaczynamy od szkicu
 2)Malujemy skórę na zielono ja użyłam jasno i ciemno zielonej kredki firmy bic. Pamiętajcie o łuskach i płetwach

 3)Robimy make up
 4) malujemy włosy
5) kolorujemy spódniczkę falbankę na fioletowo a resztę na różowo

6) Za pomocą korektora zaznaczamy sznury pereł na naszej syrence.

 uwaga jest ich bardzo dużo;)
7 potem każdą perełkę poprawia my ołówkiem


 8) trójząb i koronę malujemy na złoto albo na żółto jak kto woli;)
9) Jeszcze tylko tło. podpisujemy się i gotowe co wy na to ? Podoba się wam? Jaki chcecie  następny tutorial? 

Pozdrawiam i zapraszam na bloga <KLIK>
marina34

2 komentarze: