1.03.2014

Karnawał w Rio

Hej!
Ten post będzie dotyczył mojego pierwszego przestrzennego tutorialu:) Będzie on dotyczył przebrania na karnawał w Rio (oczywiście de Janeiro). :)




Ale zacznijmy od początku:

Szkicujemy projekt. Od razu mówię, że zdjęcia wykonywałam "na gorąco" dlatego niektóre elementy będą się troszkę różniły, ponieważ nie wszystko udało mi się znaleźć;):


Konturujemy włosy. Cieniujemy je brązową kredką (tu Lyra). Na samym czubku głowy przyciemniamy je ołówkiem.


Zamalowujemy część białego pola, które wcześniej pozostawiliśmy.


Delikatnie cieniujemy ciało za pomocą ciemnobrązowej kredki (tu BIC) i  rysujemy nos.


Konturujemy i cieniujemy ponownie ciało brązową kredką o jeszcze ciemniejszym odcieniu (tu TOP Model).


Delikatnie zamalowujemy całe ciało brązową kredką o czekoladowym odcieniu (tu LYRA),


W ten sam sposób i tymi samymi kredkami cieniujemy twarz.  Ja dodatkowo obrysowałam oczy czarnym cienkopisem, ponieważ trochę się rozmazały (szkic wydrukowany)
Układamy diadem z cekinów i doklejamy piórko. Aby nakleić elementy mozna użyć starego, bezbarwnego lakieru albo po prostu zwykłego kleju. Uwaga: klej należy nakładać pendzelkiem od spodu cekinów. Jesli one nadal nie chcą się trzymać, można też nałożyć klej delikatnie na projekt, ale w bardzo małej ilości. 
Piórko nakleimy nanosząc klej pendzelkiem na kartkę w miejscu, gdzie ma się ono znajdować znajdować (wcześniej trzeba  je przyłożyć i sprawdzić, gdzie będzie leżeć - to zależy od jego kształtu).


9Top stworzymy naklejając cekiny, gwiazdki i brokat. Miejsca, gdzie brokat prześwituje, zamalowujemy brokatowym cienkopisem w kolorze brokatu.


Tak samo wyklejamy spodenki. Przepraszam za rozrzucone cekiny, mam nadzieję, ze zbytnio nie przeszkadzają. :)


Doklejamy drugie piórko. Wykonujemy makijaż - naklejamy gwiazdki, cienie do powiek rysujemy brokatowymi długopisami, usta również.


1Wyklejamy bransoletki. Malujemy paznokcie. Trzeba pamiętać, aby miejsca, w których brokat się nie przykleił należy zamalować brokatowym długopisem




1Doklejamy dwa pióra do pleców modelki. Rysujemy też koraliki u dołu spodenek i jakby pasek wychodzący z dołu topu (ja narysowałam go już wcześniej).


Ścieramy resztki konturów wykonanych ołówkiem i gotowe!


Mam nadzieję, że Wam się podobało:)
PS. od tej pory będę również pisać w dziale DIY. Jeśli macie jakieś pomysły na posty w tym dziale, napiszcie w komentarzu:)
Pozdrawiam, 
Paula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz