11.03.2014

Maniusia - Wróżka cz.2

Hejka!
Dziś druga część mojego tutorialu. Zajmiemy się zrobieniem skrzydeł :D




Wzdłuż konturu skrzydeł narysuj kropeczki fioletowym żelowym długopisem.


Następnie popraw różowa kredką wcześniej narysowane ozdoby na skrzydłach.


Tym samym żelopisem co wcześniej popraw te takie ,,kręciołki'' (nie wiem jak to nazwać).


Po wyschnięciu fioletowego pokoloruj skrzydła.


Fioletowym dorysuj kropeczki w wybranych miejscach.


I tak to na razie wygląda! Do zobaczenia za tydzień!


 Mania

3 komentarze:

  1. Fajnie. Nie żeby coś, ale ile to będzie części? Bo takie trochę są dosyć krótkie i..

    OdpowiedzUsuń
  2. 4....Niestety musiałam tak podzielić ponieważ całość byłaby za długa a do tego zbliżają się testy szóstoklasisty i mam coraz mniej czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko :) Też mam test (jestem w 6 klasie).

    OdpowiedzUsuń