4.03.2014

Cieniowanie cz. 4 - wykończenia

Hej! Wczoraj przyszły do mnie szkicowniki od Lilla Lou za pisanie na blogu. Będzie jutro lub pojutrze o tym notka, oraz tutorial teraz zabieramy się do wykańczania naszego projektu w stylu glamour.
Poprzednie części:

Nie przeciągając, zaczynajmy!

Tak wygląda nasz projekt po poprzednich częściach. Zdjęcie zrobiłam z boku, aby było widać jak się błyszczy :)


 Bierzemy kredki o kolorach przedstawionych na zdjęciu czyli: jasny brązowy, średni brąz i ciemny brązowy. Ja używam kredek firmy LYRA.


Teraz pokażę Wam jakie buty będziemy robić. Ja zainspirowałam się katalogiem z CCC Spring 2014 i postanowiłam narysować (oczywiście z drobnymi przeróbkami :) te buty:


 Najjaśniejszym robimy takie lekkie kreseczki. Miejsce na refleksy zostawiamy.


 Kolorem o stopień ciemniejszym przyciemniamy i zamalowujemy dokładniej buty.


To samo robimy z najciemniejszą kredką, czyli przyciemniamy...
Czarną kredką (ja też mam LYRA) lekko (naprawdę, nie za mocno!) przyciemniamy buty przy konturach oraz ich czubki żeby nie sprawiały wrażenia płaskiego czubka, tylko trochę wypukłego tak jak jest to w normalnych butach :)


 Czarnym cienkopisem konturujemy koturny i robimy kreseczki na nich.  Kredką (czarną oczywiście) malujemy koturny i cieniujemy je.  Gumką przecieramy refleksy by nadać im połysku.


 Czarną kredką konturujemy paski na butach.


 Lekko brązowym je kolorujemy (ołówkowe zarysy diamencików na razie możemy zamalować). Cieniujemy paski czarną kredką.


 Brokatowymi długopisami robimy diamenciki i szlufkę na paskach.


 Czas na bransoletki. Fioletowym jasnym i ciemnym cieniujemy je. Jedną bransoletkę możecie zrobić ciemniejszą niż drugą.



 Brokatowymi długopisami robimy kropeczki czyli diamenciki. Styl Glamour to przecież błysk!
 Pora na naszyjnik. Rzemyk poprawiamy czarnym cienkopisem. Jak już może zauważyliście w poprzednich moich projektach, chyba już w trzech poprzednich narysowałam ten naszyjnik :P Podoba mi się.


 Jak zrobić kryształek przedstawiam poniżej



Na modelce jeszcze lekko podkreślamy go brokatowym długopisem.

TŁO:

Bierzemy suche pastele. Do zrobienia tła potrzebne będą nam konkretnie żółty i szary.


 Robimy nimi promienie (żeby wyglądało, iż modelka się błyszczy) dookoła modelki i rozcieramy je palcem.


 Flamastrem poprawiamy napis 'Glamour' (bez tej gwiazdy na końcu).


 Ozdabiamy go. Ja napisałam napis Magicznym flamastrem TOPModel (to są takie flamastry, że jak pomalujesz jakimś kolorem i na to nałożysz ten biały, to wyjdzie inny kolor) więc teraz białym porobiłam takie jakby kropeczki i wyszedł róż.
 Brokatowymi długopisami robimy gwiazdę na końcu oraz kropki i gwiazdki dookoła napisu.


 Podpisujemy się...


 I gotowe! Nasza stylizacja Glamour skończona!



Mam nadzieję, że ten cztero-częściowy tutorial Wam się podobał. Zachęcam do zrobienia projektów z moich tutoriali i przesłania na maila carola100.kk@gmail.com jeśli się trochę tego zbierze to opublikuje Wasze prace w kolejnych postach <3
Starałam się wszystko dobrze tłumaczyć, lecz jeśli coś źle wyjaśniłam, śmiało piszcie do mnie! Na przykład na w.w. maila lub w komentarzu.
Pod ostatnimi częściami nie ma komentarzy... co mnie bardzo zasmuciło, zastanawiam się, czy jest sens robić tutoriale, skoro nawet nikt ich nie czyta...

Karolina ♥

3 komentarze: