2.03.2014

Cieniowanie cz. 3 - skóra

Hej! Dzisiaj mam dla Was trzecią część cyklu o cieniowaniu. Dzisiejsza część obejmuje tylko skórę, a więc będzie trochę krótsza niż poprzednie. Myślę, że już wytłumaczyłam Wam jak cieniować, skórę cieniuje się podobnie jak skórę na twarzy co już Wam tłumaczyłam w pierwszej części KLIK.

















Zacznijmy od wzięcia odpowiednich kredek. Ja robię skórę kredkami BIC. Kremowa, pomarańczowa, jasny brąz i ciemny brązowy. Kremową zaznaczamy cienie, będą one przy konturach, kolanach i mostku (tych 'kościach' przy dekolcie, szyi).


 Pomarańczową BIC przyciemniamy te miejsca (cienie).


 Białe miejsca (czyli tam gdzie są refleksy) lekko malujemy kremową kredką.


 Pomarańczową i kremową musimy zróżnicować przejście kolorów, nie może być go widać..



 Bierzemy jasny i ciemny brązowy BIC


 Kolejno przyciemniamy skórę tymi kredkami przy konturach.



 Gumką (ja mam gumkę chlebową) przecieramy refleksy.


I skóra gotowa! 


I to jest koniec. Taki krótki tutorial, mam nadzieję że nie macie mi tego za złe, ale nie było zbyt dużo tłumaczenia przy skórze :)
Kolejna część chciałabym aby pojawiła się w przyszłym tygodniu, ale nie wiem czy się wyrobię, dziś mam ostatni dzień feri, od jutra do szkoły :(dlatego mogę nie mieć czasu :(
No dobrze, no to ja Was pozdrawiam i życzę udanego wieczoru!
Pa!
Karolina ♥


1 komentarz: