19.03.2014

SarawiStudio- Suknia balowa (cz.II)

Hej ho! Tu znowu Sarawi. Dzisiaj kończymy projekt, który zaczęliśmy dwa tygodnie temu. Dokończymy sukienkę i dorobimy tło. Mam nadzieję, ze tutorial Wam się spodoba, a co najważniejsze przyda. :)

Teraz dla przypomnienia:
- Numery kredek adekwatne do Faber- Castell Polychromos
- trudniejsze wzory oznaczam na "paletach kolorów".

W takim razie możemy chyba zaczynać rysowanie. :)












W pierwszej części tutorialu zrobiliśmy twarz i zaczęliśmy sukienkę.
Jeśli ktoś nie widział tamtego posta, zapraszam TUTAJ.


Cienkopisem konturujemy "płatek" na sukni i 
wypełniamy koronką. Bez bicia przyznaję się, że używam 
sposobu Dampirki, więc chyba nie powinnam 
Wam sama wyjaśnia, jak ją zrobić.
(czarny cienkopis STABILO)


Czarną kredką lekko kolorujemy "płatek" koronki.
(Uwaga!!! Kolorujemy tylko element przykrywający suknię!)
Przy okazji możemy lekko wykolorować falbanki.
(czarny 199)


Szarą kredką przyciemniamy pozostałe elementy sukni.
Niestety, gdzieś zgubił mi się plik, więc w 
tym punkcie naszkicujemy również tło.
(szary 231, ołówek HB)


Czarną kredką kolorujemy (bez cieniowania)
kontury tła
(czarny 199)


Niebieską kredką dopełniamy rysunek. Żeby uzyskać 
ciekawy efekt, możemy przetrzeć gumką gdzieniegdzie 
carne kontury i wykolorować je na niebiesko.
Projekt gotowy!
(niebieski 140)


Mam nadzieję, że tutorial był w miarę zrozumiały i że się spodobał. Jeżeli macie jakieś pytania co do tutorialu, możecie pisać w komentarzach lub na mój email:
Proszę tylko o zachowanie kultury, bo jeśli ktoś robi wielkie halo i ma do mnie pretensje, że czegoś nie napisałam, to przepraszam bardzo, ale ja w żadnym wypadku nie mam zamiaru z taką osobą dyskutować.
W następnym tutorialu mam dla Was coś specjalnego. W każdym razie widzimy się za dwa tygodnie.

Pa pa :*







1 komentarz:

  1. Śliczny tutorial! Masz wielki talent... Projektujesz nawet ładniej od Dampirki i Suzie!

    OdpowiedzUsuń