9.03.2014

Spodnie w kratę

Hej ! Dziś chciałam Wam przedstawić krótką, ale mam nadzieję, że przydatną szkołę rysowania Punk'owych spodni w kratę :) Na następne tygodnie przygotowałam dwie, bardzo obszerne szkoły. Zaczynajmy !


Czerwoną kredką naszkicuj kształt spodni, obrysuj nogi modelki.


Wycieniuj całą powierzchnię spodni. Jeśli nie wiesz jak to zrobić zajrzyj TU


Przyciemnij czarną kredką.


Narysuj na spodniach wzór przypominający pięciolinię.


A następnie pięciolinię w drugą stronę...


GOTOWE !!!
Zapraszam na mojego bloga.

Jeśli macie jakieś pomysły na kolejne tutoriale piszcie w komentarzach :) 

Jestem już w przygotowaniu tutorialu o stroju do szkoły, magicznej wróżki i codziennego make-up'u.




14 komentarzy:

  1. Fajna szkoła, na pewno skorzystam. Natomiast jeśli chodzi o pomysły na kolejne szkoły, to nie wiem. Nie żeby coś, ale ja pierwsza wpadłam na pomysł magicznej wróżki, ten tutorial już tydzień jest w wersjach roboczych... Nie oskarżam Cię o nic, spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1:47 PM

    Dziękuje :-) a z ta wróżka to już od dawna mam gotowy tutorial więc być może ja byłam pierwsza :-) Hehe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2:23 PM

    Już narysowałam te spodnie , nawet mi wyszły . Może zrobiłabyś szkołę rysowania takiego no dosyć luźnego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje :) ok, zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje :) ok, zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czemu dodalo sie 2 razy ;) juz zabieram sie za tutorial =D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy1:32 PM

    Ale spodnie!:) naprawdę fajne, a ją bym chciala sr stroju w stylu Avril Laving

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za pomysł, już zabieram się za robotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy1:21 PM

    Fajnie piszesz sobie sama komy inteligentnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimku wcale nie piszę ich sama. Może zaakceptuj to, że niektórym te szkoły się podobają. Być może Tobie nie, ale trudno, nie będę się nad Tobą użalać. PS. Chciałam Ci jeszcze napisać, że w języku polskim zwroty grzecznościowe pisze się dużą literą, oraz stawia się kropki i przecinki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy1:47 PM

    Och oczywiscie pani polonistko.myslisz ze jestesmy glupi wiem ze ta julia k to ty?
    Aha i znawczynio mody, to co ty natysowalas to sa leginsy.
    ps. Zwroty grzecznosciowe pisze sie z duzej litery tylko w listach a to nie jest list, także...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli już cytujesz to cytuj dobrze bo to konto pewnej dziewczyny nazywa się Julia K a nie julia k. Powtarzam to nie moje konto, tylko pewnej dziewczyny i od razu pisze: nie żadnej mojej koleżanki ani znajomej, bo zaraz byś mi pewnie tak napisała. I znów powtarzam: jeśli Ci się nie podoba, to trudno !!! Nie rozumiem czemu mnie o to oskarżasz ! Duże litery pisze się we wszystkich formach wypowiedzi pisanych :-) PS. Chyba lepiej wiem co ja ( cytuję ) " natysowalam ". A pewnie masz swoje konto na Google tylko piszesz z anonima bo się zwyczajnie boisz, a jeśli nie masz to żaden problem założyć, prawda ? Ja chciałam tylko wyrazić swoje zdanie, a ty mnie oskarżała, ze sama pisze sobie komentarze. Pozdrawiam Oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * oskarżasz *

      Usuń
    2. Anonimowy6:09 AM

      Pisałam z tableta, dlatego 'natysowałam', ale chyba zrozumiałas? Nie jest mi potrzebne konto google praktycznie wchodze tylko na tego bloga i tu komentuje więc...
      I skoro czepiamy się pisowni, to pomiędzy znakiem interpunkcyjnym a wyrazem nie ma spacji cytuję: "( cytuję )" tak napisałaś :))))
      Ach, i ten post ma 13 komentarzy (policzyłam) i 7 jest napisanych przez ciebie - ach przepraszam - Ciebie.

      Usuń