30.03.2014

Zwykły make-up

Hej ! Na początku chciałam Was przeprosić, że w zeszłym tygodniu nie było tutorialu. Dziś zajmiemy się zwykłym, codziennym make-up'em. Być może jutro lub we wtorek pojawi się szkoła rysowania Avril Lavigne ( na prośbę czytelniczki bloga ). Zaczynamy :)



1. Szkicujemy projekt.
2. Cieniujemy włosy kredką w kolorze toffi.

3. Poprawiamy cieniowanie brązową kredką.


4. A teraz poprawiamy czarną kredką.


5.Cieniujemy oczy zieloną kredką.


6. Przyciemniamy od góry czarną kredką.



7. Cieniujemy usta. Na pierwszym zdjęciu pokazane są miejsca, w których cieniujemy najmocniej.



8.Cieniujemy paznokcie.


9. Cieniujemy koszulkę. Na pierwszym zdjęciu zaznaczone są miejsca, w których najmocniej przyciskamy kredkę.



11. Cieniujemy skórę. Jak zwykle cień zaznaczony na pierwszym zdjęciu.



12. Na koniec możemy dorysować dodatki takie jak bransoletki, kolczyki itp. lub mniej ważne szczegóły np. ząbki :) Po tym nasz projekt jest gotowy !


Przepraszam za bardzo uproszczony post.

WAŻNE !!!
Jeśli podobają Wam się moje posty, proszę napiszcie to w komentarzach. Dla Was to tylko kilka słów a dla mnie to wiele znaczy, ponieważ właśnie w takich chwilach dowiaduję się czy warto pisać na tym blogu. 
Jeśli macie też jakieś pomysły lub prośby na tutoriale śmiało piszcie : ) 

PS. Zapraszam na mojego bloga

2 komentarze:

  1. Anonimowy3:16 PM

    Ładnie , podobają mi się Twoje posty . A jeśli mogę spytać to w jakim szkicowniku zrobiłaś ten projekt ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :-) Ten projekt jest zrobiony w szkicowniku Glamour ( małym )

    OdpowiedzUsuń