9.03.2014

Magiczna wróżka - Karolina

Hej!

Dzisiaj wykonamy trochę bardziej skomplikowany projekt. Jest to wykorzystanie poprzednich moich Szkół w których tłumaczyłam podstawy, tu możemy się skupić na powtórzeniu i przejść do czegoś trudniejszego. A więc w poniedziałek, prawie tydzień temu przyszła do mnie paczka od Lilla Lou za współpracę na blogu.

Kiedy szybko rozerwałam paczkę i obejrzałam rzeczy, natychmiast rzuciłam się do biurka żeby coś narysować :) Szkoda że miałam tylko 15 minut, bo szłam na kółko plastyczne, gdybym miała więcej czasu to pewnie zarysowałabym już cały szkicownik. Wieczorem po odrobieniu lekcji znów usiadłam do projektowania. Rysowałam, kleiłam, wycinałam i robiłam tak długo... Gdyby mi ktoś powiedział że siedziałam przy szkicowniku ponad 2 godziny, chybabym go wyśmiała i powiedziała że rysuję dopiero 10 minut. Ale najlepszym dowodem na moje długie rysowanie był zegarek i ilość wytworzonych hurtowo projektów. Szkicowniki mnie oczarowały, dziś zerwałam się o 6 i zaczęłam rysować..
Serdecznie Wam polecam, zwłaszcza szkicownik Magic :)


W tym tutorialu zrobimy wróżkę w szkicowniku Magic


Zaczynamy od naszkicowania sukienki, pnączy owijających nogę i rękę, oraz wykonania włosów niebieskimi kredkami. Gumki będą jasnoróżowe.


Skórę wykonujemy według tego tutorialu klik. W między czasie musimy pomalować pnącza (gałązki) oplatające nogi i ręce modelki.

 
  
Cieniujemy go jasno różową kredką, a potem ciemno różową.


 Cieniujemy skórę i wykonujemy makijaż. Później go poprawimy, aby pasował do stroju.


Teraz cienkopisami robimy pasek z kwiatów i malujemy go kredkami. Górę sukienki lekko malujemy jasnym żółtym. Potem cieniujemy jasnym zielonym. Ja użyłam do tego kredek LYRA.


Dół sukienki robimy tak samo... Lekko kolorujemy żółtym... A potem cieniujemy jasnym zielonym

 Ołówkiem i szarą kredką poprawiamy falbany na dole. Teraz zajmiemy się skrzydłami. Ciemno różową kredką konturujemy te takie obramówki i cieniujemy je.


Bierzemy cztery odcienie zielonej kredki. Ja ponumeruję je sobie (będzie mi łatwiej objaśniać kolejne punkty) cyframi 1-4 przy czym 1 oznacza najjaśniejszy, 4 najciemniejszy, 2 i 3 pośrednie odcienie. Zielonym odcieniem nr 3 robimy na skrzydłach takie kreseczki jak np. na liściu, te nerwy liścia czy coś takiego :)


 Poprawiamy je jednocześnie pogrubiając zielonym nr 4.


Żółtym lekko robimy bazę do zrobienia odpowiedniego koloru. Malujemy lekko szczególnie przy żyłkach liścia. Cieniujemy jedynką (odcieniem zielonego nr 1). Najmocniej przyciskajcie przy miejscach, gdzie styka się z różową obramówką i przy nerwach liścia. Zielonym nr 2 przyciemniamy. Czarnym jeszcze bardziej przyciemniamy środek skrzydeł (zieloną liściowatą powierzchnię) oraz obramowanie (ciemno-różową ramkę).



Lekko niebieskim malujemy całe skrzydła. Użyłam do tego kredki BIC, ponieważ ma lekki, delikatny kolor.


Bierzemy jasno i ciemno zieloną, żółtą oraz różową kredkę. Ja wzięłam BIC. Wykonujemy nimi makijaż (poprawiamy). Zielonymi i żółtym cień do powiek, a różowym rumieńce na policzkach.


Brokatowym długopisem robimy kropeczki na skrzydłach i sukience. Jeśli chcecie, możecie również narysować kilka pasemek włosów.


Granatowym cienkopisem (możecie zrobić innym kolorem oczywiście) podpisujemy się...i żelowym długopisem robimy kropki i gwiazdki (na kolejnym zdjęciu lepiej widać). Tutaj właśnie mamy pokazane gwiazdki i kropki, które zrobiłam w tle brokatowym długopisem.


 Gotowe! Nasza magiczna wróżka już skończona i możemy podziwiać efekty :)


Jak Wam się podobał ten tutorial? Jakie chcecie następne? Ponawiam moją prośbę, piszcie jakie chcecie kolejne tutoriale... Mam przygotowany jeszcze jeden, i potem nie wiem... Jeśli chcecie żebym coś Wam wytłumaczyła, lub po prostu narysowała jakąś pracę dodając tutorial do niej, to piszcie śmiało w komentarzu! Lub na maila carola100.kk@gmail.com. Nie obraziłabym się również gdybyście komentowali moje posty... Ostatnio w ogóle nie ma komentarzy i zaczynam wątpić że ktokolwiek to czyta... Dlatego jeśli chociaż przejechałeś/aś wzrokiem po tym poście, to zostaw po sobie ślad... Bardzo jest mi miło czytać komentarze, motywują mnie do działania i dalszej współpracy...

Pozdrawiam,
Karolina

3 komentarze:

  1. Anonimowy8:36 PM

    Hej to znowu ja, pokemonek281 ;) twoje tutoriale sa świetne, ale co z waszym blogiem nie moge go znaleźć pisze, że usunięto :( czy to prawda :( pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Miło mi że podobają Ci się moje tutoriale. Tak bloga usunęłam, nie byłam w tyn zbyt dobra i wgl ;-;

    OdpowiedzUsuń