21.03.2014

Tutorial by Karolina- Pastelowa Wiosna



Hej! W tym tutorialu pokażę Wam jak zrobiłam swój projekt na konkurs pastelowa wiosna. Miałam dosyć dużo zdjęć, ale udało mi się je jakoś połączyć i nie wychodzę za bardzo za limit :3
Głosować na mój projekt możecie tu: KLIK
A oto on:

Wybieramy szkicownik, zarys i robimy szkic.


 Czarną kredką konturujemy serduszko na bluzce

 Różową kredką konturujemy bluzeczkę.
Zaznaczamy na niej cienie. 

 Poniżej kilka miejsc w zbliżeniu
i cieniujemy. Jednocześnie robimy serduszko:

Robimy fioletowe kokardki na rękawkach...
Korektorem robimy kropeczki na bluzeczce. Wygląda tak słodkoo! Uwaga. Przed przystąpieniem do kolejnego kroku upewnijcie się że korektor wysechł! Nie chcemy przecież rozmazać go po całej kartce.

 Robimy naszyjnik i malujemy skórę klik. Robimy też makijaż.
 Kolorujemy wianek we włosach.

 oraz włosy...


 Niebieskim robimy spódniczkę a cienkopisami bransoletki.

Dorabiamy tło i... gotowe!


Jak Wam się podobało? 
Komentujcie i pozdrawiam
Karolina




8 komentarzy:

  1. Prosze oceń moje prace na lilla lou mój nick to julcia g

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6:30 PM

    Ta spódnica wygląda jakby miała zaraz spaść XD
    Ej spódnica ci leci!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xd to prawda, za nisko ją narysowałam :)

      Usuń
  3. Anonimowy8:15 AM

    Super , masz talent ! W jakim szkicowniku to zrobiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2:56 PM

    W jakim szkicowniku rysowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy3:03 PM

    świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wszystkim <33 Rysowałam w szkicowniku Accessories, ale w T-shirt myślę że też znajdziecie tą pozę :)

    OdpowiedzUsuń